خواص نارنگی خشک شده

خرید دستگاه میوه خشک کن - انواع میوه خشک - انواع میوه خشک
Rate this post

خواص نارنگی بسیار بی نظیر است. نارنگی 100 نوع بیماری را درمان می کند و پوست آن نیز برای درمان و سلامت بدن بسیار موثر است. نارنگی زیبایی پوست و مو را تضمین میکند. میوه پرخاصیت نارنگی سرد و تر، مفرح قلب، رافع خفقان، صفرا بر و فرونشاننده لهیب معده و کبد است ، میوه ای که مسکن اعصاب است و برای کلیه بیماران مفید است.جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع میوه‌ خشک در تهران و کرج ، نارنگی خشک شده ، دستگاه های میوه خشک کن و دستگاه اسلایسر میوه با شرکت میوه خشک آسرولا در ارتباط باشید.

نارنگی خشک شده

خواص نارنگی بسیار بی نظیر است. نارنگی 100 نوع بیماری را درمان می کند و پوست آن نیز برای درمان و سلامت بدن بسیار موثر است.

میوه ای که مسکن اعصاب است و برای کلیه بیماران مفید است. اگر می خواهید شب راحت بخوابید چند دانه نارنگی بخورید.

نارنگی خشک, این میوه ی پاییزی چسبندگی خون را معالجه می کند،ورم جدار عروق و سیاه شدن شریان، فلج ناقص و آنژین را بهبود می بخشد

این میوه ی خوشمزه منبع غنی بتاکاروتن است و دارای مقادیر فراوانی ویتامین A است و برای پیشگیری از سرطان مفید است

به خاطر داشتن فسفر زیاد و ویتامین های فراوان، باعث تقویت حافظه و هوش می شود.

نارنگی برای جلوگیری از دیابت:

میوه خشک عمده نارنگی منبع کاملی از ترکیبات فلانوییدی به نام نوبیلتین است این عنصر باعث سوزاندن چربی و جلوگیری از تولید چربی می شود.بنابراین، می تواند از بیماری ناشی از چاقی در بدن خود مانند دیابت نوع 2 جلوگیری کند.

نارنگی خشک برای جلوگیری از سکته:

نارنگی حاوی مقدار زیادی پتاسیم است. این پتاسیم می تواند از بیماری هایی مثل لخته شدن خون جلوگیری کند.

مطالعه ای بر روی بیش از 69 هزار نفر انجام شده است. نتیجه این بود افرادی که نارنگی مصرف می کنند، 19 درصد کمتر در خطر ابتلا به این بیماری مانند لخته شدن خون قرار دارند.

نارنگی خشک برای محافظت از بدن در برابر اضافه وزن و چاقی:

اگر می خواهید وزن بدن خود را کاهش دهید و یک رژیم غذایی خوب داشته باشید، خوردن نارنگی یکی از بهترین انتخاب ها است

زیرا این میوه، مانند دیگر میوه ها، حاوی مقدار زیادی فیبر است.

نارنگی حاوی ویتامینی است که از تولید کورتیزول جلوگیری می کند، هورمونی است که می تواند باعث استرس شود و می تواند بدن شما را تشویق کند تا چربی را ذخیره کند.

فواید نارنگی برای زنان باردار

نارنگی خشک می تواند به حفظ فشار خون سالم کمک کند:
نارنگی غنی از پتاسیم و حاوی مقدار کمی سدیم هستند. این به رگ های خونی کمک میکند که آرام شوند و فشار خون مناسب را حفظ کنند.

نارنگی و انواع میوه خشک می تواند به بهبود سلامت قلب کمک کند:

فیبر، ویتامین C، ویتامین B6، و پتاسیم برای بهبود سلامت قلب شناخته شده اند.

نارنگی می تواند به شما در مبارزه با عفونت ها کمک کند:

یک نارنگی بزرگ 53 درصد از نیازهای روزانه ویتامین C را دارد. ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی در آب طبیعی است که به بدن کمک می کند تا در برابر عوامل عفونی مقاومت کند و باعث کاهش رادیکال های آزاد در بدن شود.

نارنگی خشک برای صاف کردن مو و پوست عالی است:

جذب ویتامین C نه تنها به مبارزه با عفونت کمک می کند، بلکه می تواند باعث ایجاد و حفظ کلاژن، یک پروتیین ضروری که در مو و پوست یافت می شود.

هم چنین، ویتامین A موجود در آن برای حفظ رطوبت مو از طریق افزایش تولید چربی شناخته شده است.

نارنگی ممکن است به بهبود دستگاه گوارش معده شما کمک کند:نارنگی خشک منبع عالی فیبر هستند.

میوه خشک نارنگی همانند میوه ی تازه ی آن سرشار از فسفر و کلسیم و ویتامین های آ و سی و ث است.

طبع آن مانند سایر مرکبات ترش سرد و تر است. نارنگی خشک در تولید هموگلوبین موثر است زیرا نارنگی آهن دارد و برای کم خونی بسیار مفید است. بتاکاروتن و ویتامین A موجود در نارنگی خشک شده، برای پیشگیری از سرطان موثر است.

ویتامین ث نارنگی خشک

ویتامین ث نارنگی به مقدار فراوان در میوه خشک نارنگی هم موجود است و طی فراوری از بین نمی رود. نارنگی و ویتامین ث آن باعث می شود التهاب و ورم های بدن بهبود یابد.

برای همین از بهترین میوه جات خشک برای افراد باردار و دارای رماتیسم و سالمندان محسوب می شود.

خواص میوه خشک نارنگی در دوران بارداری

میوه خشک نارنگی برای زنان باردار خصوصا در ماه های اول بارداری که به اکثریت غذاها بی میل هستند بسیار توصیه می شود.

نارنگی حالت تهوع به عنوان مهمترین علامت مسمومیت های خونی زنان باردار را از بین می برد.

میوه خشک مرغوب که از میوه های ارگانیک و به روش های کاملا استاندارد فرآوری شده باشد، می تواند بدون نگرانی در ایام بارداری و شیردهی بانوان مصرف شود.

اسید فولیک موجود در نارنگی خطرات تهدید کننده ی جنین را برطرف می کند.

نارنگی گرمای آزار دهنده ی بدن و حالات گر گرفتگی را در زنان باردار تعدیل می کند.

میوه خشک نارنگی و عروق خونی

نارنگی سرشار از پتاسیم است. پتاسیم از گرفتگی عروق در اثر لخته شدن خون جلوگیری می کند. می توان گفت نارنگی در پیشگیری از سکته ها نقش موثری دارد.

چیپس نارنگی خشک و تناسب اندام

پتاسیم غنی موجود در میوه خشک نارنگی برای تقویت ماهیچه ها و عضلات مفید است. ورزشکاران و افرادی که به دنبال تقویت توان تجسمی خود هستند با مصرف اسلایس نارنگی خشک در رژیم های بدنسازی، به تقویت عضلات خود کمک کنند.

همچنین نارنگی خشک به خاطر کالری و قند اندک آن به عنوان اسلایس میوه  برای لاغری مورد توجه است. افراد رژیم و بیماران دیابتی هم می توانند برای طعم دار کردن دم نوش ها از چیپس نارنگی خشک استفاده کنند.

نارنگی دارای نوع خاصی از فیبر است که جذب کلسترول را در روده و طی فرایند گوارش کاهش می دهد. این خاصیت موجب می شود افراد کمتر در اثر خوردن غذاهای چرب چاق بشوند.

خواص میوه خشک نارنگی بر پوست و مو

میوه خشک نارنگی سرشار از ویتامین B1 است. این ویتامین نقش اساسی در رشد و تقویت مو دارد و رنگدانه های مو را تقویت می کند تا دیرتر به سفیدی متمایل شوند. همچنین ویتامین A موجود در نارنگی رطوبت موها را حفظ می کند و از خشکی و شکنندگی آنها جلوگیری می کند. این ویتامین در درمان زخم ها و جای انواع آکنه ها نقش مهمی ایفا می کند.

خرید میوه‌ خشک شده آسرولا و دستگاه میوه خشک کن در تهران و کرج

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید. شما عزیزان می‌ توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن ، و خرید انواع میوه خشک و دستگاه اسلایسر میوه در تهران و کرج با شماره‌ های  ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل نمایید. تماس‌ های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌ شوند.

جهت خرید میوه خشک شده در تهران و کرج و دستگاه میوه خشک کن و دستگاه اسلایسر میوه  ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *