مهم ترین سوالات قبل از خرید دستگاه میوه خشک کن

مهم ترین سوالات قبل از خرید دستگاه میوه خشک کن | دستگاه خشک کن میوه | آسرولا
5/5 - (7 امتیاز)

در این مقاله میخواهیم در مورد مهم ترین سوالات قبل از خرید دستگاه میوه خشک کن اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید

میوه خشک یا چیپس میوه یکی از خوراکی های سالم به شمار می رود که از گذشته به طور سنتی تولید شده است و همچنین محبوبیت بسیار زیادی دارد و امروزه نیز با وجود انواع دستگاه میوه خشک کن چیپس های میوه متنوعی در بازار وجود دارد.

نکات قبل از خرید دستگاه میوه خشک کن

قبل از خریدن هر وسیله برقی لازم است که ابتدا به یک سری نکات توجه کنید تا بتوانید یک خرید آسانتر و بهتر را تجربه کنید.در زیر لیستی از نکات مهم قبل از خرید دستگاه میوه خشک کن را مشاهده میکنید.

قابل شست و شو بودن قطعات در ماشین ظرفشویی

قابلیت جابه جایی راحت قطعات دستگاه وهمچنین قابل شست وشو بودن آنها در ماشین لباسشویی یکی از مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید زیرا این کار سرعت عمل هنگام کار را بسیار افزایش میدهد.

گنجایش و ظرفیت دستگاه میوه خشک کن

مطمئنا هر چه گنجایش دستگاه بیشتر باشد در هر بار استفاده کردن میتوان تعداد میوه های بیشتری را خشک کرد این بستگی به میزان کار شما دارد که چقدر با دستگاه کار میکنید اگر فقط گاهی اوقات در منزل خشک بار تولید میکنید و زیاد استفاده نمیکنید پیشنهاد میکنیم که یک مدل مناسب و همچنین جم و جور را انتخاب کنید و بابت میوه خشک کن های بزرگ هزینه های اضافی ندهید.

ساخت بدنه میوه خشک کن

معمولا جنس بدنه را از استیل یا پلاستیک می سازند،بدنه استیل معمولا برای میوه خشک کن های صنعتی و بزرگ مناسب است ،معمولا مدل های خانگی آن را از پلاستیک می سازند و قیمتشان پایین تر است و برای مصرف های خانگی هم کفایت میکند.

تایمر دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن های تایمری بهتر از میوه خشک کن های بدون تایمر هستند به این دلیل که دستگاه هایی که بدون تایمر هستند فقط کلید روشن خاموش دارند و هنگامی که با آن کار میکنید باید حواستان به ساعت باشد تا دستگاه را سر ساعت مشخص خاموش کنید ؛البته از انجایی که خشک شدن میوه ها زمان زیادی طول می کشد ممکن است که یادتان برود دستگاه را خاموش کنید پس بهتر است که مدل هایی را تهیه کنید که تایمر داشته باشند.

چرا میوه خشک طرفداران زیادی دارد؟

میوه خشک امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.برای علاقه عموم به میوه خشک،دلایل زیادی وجود دارد.که در ادامه به برخی از انها اشاره میکنیم.همانطور که از اسم میوه خشک مشخص است فرآوری میوه برای گرفتن آب و خشک کردن ان است.

مهم ترین سوالات قبل از خرید دستگاه میوه خشک کن | دستگاه خشک کن میوه | آسرولا
در این شیوه مواد افزودنی به میوه اضافه نمی شود و طعم میوه تقریبا حفظ می شود.میوه ای که آب  خود را از دست داده باشد،فاسد نشده است و همچنین قابل استفاه است.
امروزه از میوه خشک ها برای پذیرایی استفاده می شود وهمچنین برای سلامت بدن بسیار کاربرد دارد.البته این را هم باید به یاد داشته باشید که میوه خشک به نسبت میوه تازه قند بیشتری دارد و استفاده زیاد از ان هم میتواند مشکلاتی را به وجود آورد.

انوع دستگاه های میوه خشک چیست؟

دستگاه های میوه خشک کن عملکردشان بسیار ساده است.در این دستگاه ها برای میوه های خرد شده و اسلایس محفظه ای وجود دارد.دستگاه گرمایی را  که توسط مشعل و یا المنت ایجاد شده است را به سینی میوه ها میرساند و میوه ها به صورت غیر مستقیم گرم می شوند،تا آبی که در آن موجود است تبخیر شود و در نهایت خشک شوند.در نتیجه دستگاه های میوه خشک کن به صورت کلی از لحاظ روش تولید گرما دسته بندی می شوند.

همانطور که مشخص است دستگاه خشک کن میوه خانگی ظرفیت کمی دارند و به همین علت است که در بیشتر مواقع با المنت و انرژی برقی کار میکنند.
اما میوه خشک کن هایی  که بزرگ هستند را میتوانید در هر دو مدل گازسوز و یا برقی تهیه کنید.

از  دستگاه میوه خشک کن چه استفاده دیگری می شود؟

این نوع دستگاه ها در واقع وسیله ای هستند برای خشک کردن انواع مواد غذایی و تنها مخصوص خشک کردن میوه های نمی باشند،اما با توجه به این همه ما برای خشک کردن میوه هایمان به سراغ میوه خشک کن ها می رویم بنابراین به اسم میوه خشک کن شناخته می شوند.

از دیگر کاربرهایی که میوه خشک کن دارد تهیه گرانولا و لواشک است البته برای تمام دستور های مواد غذایی مانند ماست که به دمای مداوم و ملایم نیاز دارند میوه خشک کن ها بسیار کاربردی هستند.

قیمت دستگاه میوه خشک کن و مزایای راه اندازی این کسب وکار

باید گفت که بسیاری از شرکت های مواد غذایی و یا حتی مشاغل خانگی به سمت تولید و همچنین بسته بندی میوه خشک روی آورده اند.
با توجه به اینکه هر ساله در ایران مقدار زیادی میوه تولید می شود،بخشی از این میوه ها تازه خوری نشده و اگر که به درستی فرآوری نشوند فاسد و خراب می شوند و باید دور انداخته شوند.
در نهایت یک تولید کننده میوه خشک به راحتی میتواند میوه مورد نیاز کسب و کار خود را ازباغ های کشور تامین کند.

انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی | میوه خشک عمده | دستگاه خشک کن میوه | قیمت دستگاه میوه خشک کن | آسرولا
با توجه به اینکه به میوه خشک ماده خاصی افزودهنمی شود،در نتیجه باید گفت که مواد اولیه این کسب و کار به راحتی قابل تامین کردن است.
از سوی دگیر،فرایند خشک کردن میوه با دستگاه میوه خشک کن آسان بوده و به تخصص نیازی ندارد و بسیاری از افراد میتوانند با کسب آموزش های اولیه وارد این کسب و کار شوند.

مزیت دیگری که این فعالیت دارد حاشیه سود زیاد این کسب و کار است.هزینه تولید این مواد غذایی خوشمزه هم بسیار پایین است.سرمایه گذاری اولیه برای شروع به کار در این صنعت نسبت به بسیاری از صنایع کمتر است.از انجایی که قیمت دستگاه خشک کن میوه مناسب و اقتصادی است،خرید دستگاه های میوه خشک کن به بودجه زیادی نیاز ندارد.

کلام آخر

در این مقاله ما سعی کردیم در مورد دستگاه میوه خشک کن اطلاعاتی را به شماگزارش دهیم و شما دانستید که میوه خشک یا چیپس میوه یکی از خوراکی های سالم به شمار می رود که از گذشته به طور سنتی تولید شده است و همچنین محبوبیت بسیار زیادی دارد و همچنین دانستید که چرا میوه خشک طرفداران زیادی دارد.
شما میتوانید به سایت آسرولا مراجعه کنید و انواع دستگاه میوه خشک کن را مشاهده و آن را خریداری کنید.

همچنین شما عزیزان میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام آسرولا از آخرین تخفیفات و محصولات میوه خشک مطلع شوید.

یک دیدگاه در مهم ترین سوالات قبل از خرید دستگاه میوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *