خرید میوه خشک فله عمده

خرید میوه خشک فله عمده | میوه خشک عمده | آسرولا
Rate this post

در این مقاله میخواهیم در مورد میوه خشک فله اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

میوه خشک فله از جمله محصولاتی است که به دلیل ارزش غذایی بالا،در رژیم غذایی جامعه مردم اهمیت ویژه ای دارد.
بازار های پخش و توزیع میوه خشک فله برای طرفداران خود،انواع محصولات با کیفیت را با شرایط ویژه ارائه میدهد.

انواع میوه خشک فله

در ابتدا لازم است که بدانید،میوه خشک فراورده ای خوشمزه و مقوی است که از خشک کردن میوه های مختلف به دست می آید.
میوه های مختلفی به شکل میوه خشک فراوری شده اند و به صورت فله یا بسته بندی شده به فروش می رسند.تعدادی از انواع میوه خشک فله عبارتنداز:

سیب خشک فله

یکی از میوه های بسیار مفیدی که به صورت خشک فراوری شده و به مصرف می رسد،سیب خشک است.
شما سیب خشک را میتوانید به صورت فله ای از فروشگاه های میوه خشک خریداری کنید.از جمله خواصی که سیب خشک دارد این است که فشار خون را کنترل میکند و همچنین به کاهش وزن نیز کمک میکند.

گلابی خشک فله

گلابی میوه محبوبی است که خشک شده آن طرفداران زیادی دارد.این گلابی خشک فله ،پتاسیم زیادی دارد و به همین دلیل است که استفاده از ان فشار خون را کنترل میکند و همچنین به استحکام استخوان ها نیز کمک میکند.

زردآلو خشک فله

زردآلو میوه ای است که خشک شده آن نسبت به میوه ی تازه آن طرفداران زیادی دارد.زردآلو خشک فله،فرآورده ای بسیار لذیذ و خوشمزه است که دارای مقدار زیادی آهن و پتاسیم است.
بنابراین میتوان جهت تقویت دستگاه گوارش و کاهش وزن از آن استفاده کرد.

هلو خشک فله

هلو خشک فله،فراورده ای بسیار خوشمزه است که ویتامین زیادی دارد.برای پیشگیری و کمک به روند بهبود بیماری های قلبی و دیابت، میتوان از هلو خشک استفاده کرد.

انجیر خشک فله

انجیر خشک،یکی دیگر از مفید ترین خشکبار میوه فله است. انجیر خشک فیبر و پروتئین زیادی دارد.به همین دلیل میتوان در موارد بروز یبوست و سفتی شکم،به عنوان یک درمان کننده قوی از آن استفاده کرد.
همچنین این فراورده کلسیم ،پتاسیم،آهن و منیزیم زیادی را در خود دارد. بنابراین برای پیشگیری از کم خونی میتوان از ان استفاده کرد.

قیمت میوه خشک عمده

عوامل متفاوتی میتوانند بر قیمت میوه خشک عمده تاثیر گذار باشند.عواملی مانند زمان خرید میوه خشک و فصل برداشت میوه ها. و همچنین نوع بسته بندی و ارسال میوه خشک فله ای و روش تولید نیز میتواند بر قیمت آن تاثیر بگذارد.

خرید میوه خشک فله عمده | میوه خشک عمده | آسرولا
میتوان گفت که قیمت میوه خشک عمده به طور روزانه و هفتگی میتواند متغیر باشد. شما میتوانید برای دریافت قیمت بروز به سایت آسرولا مراجعه کنید.

خرید میوه خشک فله

برای خرید میوه خشک فله باید به نکات مختلفی توجه کنید که قیمت،یکی از آن هاست.در ادامه می خواهیم در این باره مفصل تر صحبت کنیم:

میوه خشک با کیفیت بخرید

کیفیت،یکی از مواردی است که نباید از آن غافل باشید.
میوه خشک با کیفیت دارای درصد رطوبت خاصی است و همچنین میوه خشک بی کیفیت شکننده است و هیچ رطوبتی ندارد،همچنین بر کیفیت نهایی میوه خشک تولید شده ، پارامترهای متعددی تاثیر می گذارند که کیفیت میوه تازه،بدیهی ترین ان ها است.

فرآیند تولید میوه خشک

تولید میوه خشک فله،به روش های گوناگونی انجام می شود.روش آفتاب خشک،از دیربار برای تهیه میوه خشک به کار رفته است.
از نظر بسیاری از افراد خشک شدن میوه در برابر نور آفتاب میتواند ضامن سلامت و بهداشتی بودن آن باشد،این اشتباه است.به این دلیل که برای خشک کردن میوه در آفتاب باید آن را در معرض هوا و انواع آلودگی ها قرار دارد که این خود از کیفیت محصول کم میکند.

بسته بندی میوه خشک

بسته بندی دیگر فاکتوری است که بر کیفیت میوه خشک تاثیر مستقیمی میگذارد.بسیاری از شرکت ها وجود دارند که این محصولات را در بسته بندی های غیر استاندارد و غیر بهداشتی روانه ی بازار میکنند.
بسیار مهم است و اهمیت دارد که فروش میوه خشک فله در بسته بندی های کاملا استانداردی  انجام شود.این موضوع باعث می شود تا میوه خشک ماندگاری بیشتری داشته باشد و از میکروب ها و آلودگی ها به دور باشد.

مزایای مصرف میوه خشک عمده

مصرف میوه خشک عمده مزایای زیادی دارد و در زمینه های متفاوتی میتواند تاثیر گذار باشد.همین باعث شده است که میوه خشک عمده در ایران و دیگر کشور ها طرفداران فراوانی داشته باشد. در ادامه برخی از مزایای مصرف آن را بیان میکنیم:

کاهش وزن و چربی سوزی

میوه خشک عمده به دلیل فیبر فراوانی که دارد در چربی سوزی قابلیت بالایی دارد و میتواند با حجم مصرف بسیار کمتری احساس سیری را به شما بدهد.

افزایش ایمنی بدن

وجود انواع ویتامین ها، و قند مقوی،به سیستم ایمنی بدن کمک میکند و همچنین در ساخت گلبول های قرمز و سفید موثر است.

از بین بردن فقر ویتامین

به دلیل تراکم بیشتر مواد غذایی،میزان کالری میوه های خشک در ان ها بیشتر است.
بنابراین اگر میوه خشک را به عنوان میان وعده مصرف میکنید ،برای بدن میتوانید  انرژی بیشتری را تامین کنید و سرحال تر از قبل باشید.

کلام اخر

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد میوه خشک فله اطلاعاتی را به شما گزارش دهیم و شما دانستید که میوه خشک فله از جمله محصولاتی است که به دلیل ارزش غذایی بالا،در رژیم غذایی جامعه مردم اهمیت ویژه ای دارد و همچنین با مزایای مصرف میوه خشک عمده نیز آشنا شدید.

شما میتوانید برای خرید بهترین میوه خشک فله عمده به سایت آسرولا مراجعه کنید.

همچنین شما عزیزان میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام آسرولا از آخرین تخفیفات و محصولات میوه خشک مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *