خواص سیب خشک

سیب خشک - میوه خشک شده - دستگاه اسلایسر میوه
Rate this post

سیب یکی از میوه های پر خاصیت می باشد، که برای بدن بسیار مفید است اما در بعضی از فصول دسترسی به این میوه سخت است و یا قیمت بالایی دارد. در این مواقع می توان از سیب خشک شده استفاده کرد و از خواص این میوه خشک بهره گرفت.جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع میوه‌ خشک ، سیب خشک شده ، دستگاه های میوه خشک کن و دستگاه اسلایسر میوه با فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا در ارتباط باشید.

خواص سیب خشک

از سیب خشک خانگی می توان به عنوان یک نوع تنقلات مفید استفاده کرد. برای پذیرایی از میهمان ها نیز گزینه بسیار خوبی می باشد. در بسیاری از فروشگاه ها می توان سیب خشک شده را تهیه نمود. قیمت عرضه سیب خشک خانگی در بازار تهران، متنوع بوده و به کیفیت آن بستگی دارد. انواع با کیفیت و مرغوب قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع آن دارد. مصرف کنندگان می توانند، سیب خشک شده درجه یک را از شرکت آسرولا خریداری کنند.

سیب خشک

سیب خشک و دیگر میوه های خشک جایگزینی مناسب برای مصرف تنقلات مضر میباشند، بنابراین با استفاده از آن ها می توان به حفظ سلامتی بدن کمک کرد. به همین منظور برای آشنایی با خواص سیب خشک که دست کمی از خواص سیب ندارد، می توانید، با آسرولا همراه باشید.

انوع خواص سیب خشک

خواص سیب خشک بسیار زیاد است، از جمله دارای ویتامین های فروانی مانند A,B,C و … می باشد. این ویتامین ها در شادابی پوست و رشد مو و برای تقویت اعصاب بسیار مفید می باشند.

همچنین مصرف سیب خشک برای کسانی که اضافه وزن دارند، بسیار توصیه می شود. زیرا باعث احساس سیری بلند مدت در فرد شده و درنتیجه اشتهای او را برای مصرف غذا کاهش می دهد. به علاوه سوخت و ساز در بدن را نیز افزایش داده و به این ترتیب موجب کاهش وزن می شود.

خواص این محصول برای سلامتی دندان

مصرف این میوه خشک عمده به سلامت دندان ها و لثه ها کمک بسیاری می کند. این میوه خشک می تواند گزینه خوبی برای میان وعده ی دانش آموزان و کودکان باشد.  ویژگی های این میوه خانگی بسیار زیاد بوده و همانطور که گفته شد، دارای فواید فروانی برای همه سنین می باشد. فسفر موجود در سیب خشک، برای مغز بسیار مفید می باشد. همچنین ویتامین ب۶ و ب ۵ موجود در آن فعالیت های شیمیایی مغز را تقویت می کنند.

خواص سیب خشک

به دلیل فواید بی نظیر سیب خشک شده بهتر است از امروز، مصرف آن را در برنامه غذایی خود بگنجانید و از مزایای استفاده از آن بهره مند شوید. برخی از خواص سیب خشک شامل زیر می باشند.

  • هضم غذا و درمان یبوست:

از مهمترین فواید این میوه خشک، فیبر رژیمی موجود در آن می باشد، زیرا فیبر به انجام بهتر فعالیت روده ها کمک میکند، در نتیجه موجب پیشگیری از ابتلا به یبوست می شود.

کمک به هضم غذا و جلوگیری از افزایش و کاهش یکباره قند خون، رفع خستگی و احساس سیری از دیگر خواص این محصول می باشند.

مصرف یک دوم پیمانه میوه خشک برابر با ۳.۷ گرم فیبر است. بنابراین سیب خشک را میتوانید، در یک وعده های غذایی مورد مصرف قرار دهید و از مزایای آن بهره مند شوید.

  • حفظ سلامتی پوست و استخوانه ها:

این محصول حفظ سلامتی پوست و استخوان ها نیز بسیار مفید است، زیرا دارای ویتامین C و A می باشد.

همچنین به دلیل داشتن ویتامین های گروه B، به تنظیم سوخت و ساز طبیعی بدن کمک می کند. علاوه بر آن، منبع مناسبی برای تغذیه پوست و کبد می باشد.

طبق تحقیقات صورت گرفته با مصرف نصف پیمانه سیب خشک شده در یک وعده غذایی، ۶% نیاز روازانه بدن به ویتامین B6 و ۳% نیاز روزانه بدن به ویتامین B5 تامین می شود. ویتامین B5 و B6 (پیریدوکسین و پانتوتنیک اسید) برای تولید بسیاری از مواد شیمیایی بدن مفید می باشند.

  • ولید گلبول های قرمز:

این میوه دارای مواد مغذی بی شماری همچون پتاسیم، مس، سلنیوم، منگنز و آهن می باشد، به همین دلیل مصرف آن موجب تامین ۴% نیاز روزانه بدن به پتاسیم می شود.

این ماده معدنی به انجام فعالیت مغز و نرون ها کمک می کند. علاوه بر پتاسیم، این میوه حاوی آهن نیز می باشد و مصرف یک دوم پیمانه سیب خشک، موجب تامین ۸ درصد نیاز روزانه مردان به آهن و ۳ درصد نیاز روزانه زنان به این ماده معدنی می شود. آهن موجود در بدن به تولید گلبول های قرمز کمک می کند.

  • چاشنی غذا:

یکی دیگر از خواص این میوه مزه دار کردن انواع غذاها می باشد.

برای این منظور می توانید، چند تکه سیب خشک شده را با آب سیب، دارچین و زغال لخته ترکیب کنید و آن را روی حرارت قرار دهید، سپس سس آماده شده را برای مرغ استفاده نمایید. علاوه بر آن ترکیب بادام پرک و دارچین به صبحانه جو دوسر، به شما کمک می کند تا از یک وعده غذایی سالم با ارزش غذایی بالا بهره مند شوید.

خرید میوه‌ خشک آسرولا و دستگاه اسلایسر میوه

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید. شما عزیزان می‌ توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن ، و انواع میوه های خشک شده با شماره‌ های ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *