همه چیز راجع به آناناس خشک

خواص آناناس خشک | خرید آناناس خشک | دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه | فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا
Rate this post

میوه آناناس برای نخستین بار در قاره آمریکا کشف شد. سپس توسط کریستوف کلمب به قاره اروپا انتقال یافت. این میوه طعم شیرینی دارد، و به همین دلیل خواص فوق‌العاده‌ای را به خود اختصاص داده است، ضمن اینکه طرفداران بسیاری را به خود جذب نموده است و ازخواص درمانی متعددی برخوردار است. در این مقاله به خواص ، تاثیر میوه خشک بر پوست و زیبایی و نحوه خشک کردن آناناس خشک می پردازیم. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع میوه‌خشک ، آناناس خشک شده ، دستگاه های میوه خشک کن و دستگاه اسلایسر میوه با فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا در ارتباط باشید.

خواص آناناس خشک

میوه خشک عمده آناناس سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد. این میوه خوشمزه به صورت خشک نیز مورد استفاده قرار می گیرد. خواص آناناس خشک مشابه میوه تازه آن می باشد. با این تفاوت که آناناس خشک بخش قابل توجهی از رطوبت خود را در طی فرایند خشک شدن میوه از دست می دهد. با خرید این میوه‌خشک در هر لحظه دلخواه از خوردن آن لذت ببرید.

مزایای آناناس خشک

آناناس میوه اعجاب انگیز است. این میوه تا زمانی که از درخت چیده نشود، رشد می‌کند. به همین خاطر رسیده‌ترین آناناس‌ها را برای خشک کردن انتخاب می‌نمایند. نتایج تحقیقات و بررسی های انجام شده نشان می‌دهد که این میوه‌خشک احتمال بروز بیماری‌های قلبی و دیابت را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد. آناناس خشک نسبت به سایر میوه‌های‌خشک کالری کمتری دارد. به همین خاطر میان وعده مناسبی برای افرادی که تمایل به کاهش وزن دارند، می باشد. از خواص آناناس خشک برای بدن می‌توان به درمان آسم آن اشاره نمود. همچنین سبب درمان سریع زخم‌ها نیز می‌شود.

تأثیر آناناس خشک بر پوست و زیبایی

آناناس خشک حاوی مقادیر زیادی ویتامین C‌ می باشد. این میوه‌خشک کاملا نیاز روزانه بدن را با ویتامین C موجود تأمین می‌کند. خواص آناناس خشک سبب افزایش کلاژن سازی در پوست می‌شود. پوست برای حفظ زیبایی و طراوت خود نیاز به کلاژٰن دارد. میزان کلاژن بدن با افزایش سن، کمتر از حالت عادی خود می‌شود. این میوه خشک کمبود کلاژن را رفع کرده و موجب زیبایی پوست می‌شود. شایان ذکر است که پوست را جوان و شاداب نگه می‌دارد. خواص آناناس خشک برای زخم سبب درمان آسیب‌های پوستی می‌شود. همچنین آثار آفتاب سوختگی را از پوست پاک می‌کند. افزایش کلاژن به پاکسازی منافذ پوستی از آلودگی‌ها نیز کمک شایانی می‌کند. آنتی‌اکسیدان‌های آناناس‌خشک به محافظت از پوست می پردازد.

خواص آناناس خشک | خرید آناناس خشک | دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه | فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا

طریقه خشک کردن آناناس در منزل

برخی از مردم تمایل دارند این میوه را در منزل خشک کنند. بهتر است آناناس رسیده را انتخاب کنید تا طعم آن کاملا شیرین باشد. برای خشک کردن آناناس ابتدا آن را به خوبی تمیز کنید. سپس پوست آن را با چاقویی تیز جدا نمایید. شایان ذکر است که آناناس را به صورت اسلایس‌های نازک برش دهید و این برش‌ها باید عریض باشد. می‌توانید از فر یا آفتاب برای خشک کردن آناناس استفاده کنید. خشک کردن در فر به زمان کمتری احتیاج دارد. آناناس میزان آب فراوانی دارد. پس به مدت چند ساعت لازم است در فر بماند. پس از آن که اسلایس‌ها را در سینی فر قرار دادید، آن را داخل فر بگذارید. سپس آن را روی 60 درجه سلسیوس تنظیم کنید. هر دو ساعت یک بار اسلایس‌ها را جا به جا کنید تا آناناس‌ها بصورت کامل خشک شوند و خواص آناناس خشک بیشتر برای شما مشخص شود.

میوه‌خشک آسرولا

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن ، نوار نقاله ، آناناس خشک ، دستگاه پوست کن میوه ، اسلایسر صنعتی میوه با شماره‌های  ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *