رازهایی درباره میوه انبه خشک

میوه انبه خشک | خرید انبه خشک | فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا
Rate this post

انبه یکی از بهترین و عجیب ترین میوه‌هایی می باشد که طبع گرمی دارد و بسیار مغذی، مفید و مقوی است؛ چرا که سرشار از مواد معدنی می باشد که دارای ویتامین و آنتی اکسیدان است. این میوه در کشور آفریقای جنوبی تولید می‌شود و به عنوان بهترین میان وعده در حین انجام کار و یا مسافرت‌ها، همینطور به عنوان تغذیه برای کودکان به حساب می آید. در این مقاله به خواص انبه خشک و مواد مغذی آن خواهیم پرداخت. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع میوه‌خشک ، انبه خشک شده ، دستگاه های میوه خشک کن و دستگاه اسلایسر میوه با فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا در ارتباط باشید.

میوه انبه خشک

همانطور که می‌دانید میوه انبه خشک، از میوه تازه انبه بدست می آید. که در طی فرایندهای مشخصی خشک می‌شود و شما می‌توانید برای طولانی مدت آن‌ها را نگهداری نمایید. انبه یکی از میوه‌های صادراتی و بسیار با ارزش می باشد، که به سایر نقاط دنیا صادر می‌شود. این میوه در اثر خارج شدن آب آن و خشک شدن سبب ماندگاری بیشتر می‌شود. میوه انبه خشک یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین انواع میوه‌ها می باشد، اما نباید در مصرف آن زیاده روی نمود؛ زیرا موجب یک سری مشکلات و ناراحتی‌های گوارشی برای شما می شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید میزان کالری موجود در میوه‌های خشک، نسبت به میوه‌های تازه بیشتر است.

مواد مغذی انبه خشک

ترکیبات انبه خشک سرشار از ویتامین A و سایر مواد مغذی دیگر می باشد که سبب تنظیم کردن متابولیسم می شود. در طول روند خشک کردن انبه، ویتامین C موجود در این میوه تا حدودی خاصیت خود را از دست می‌دهد. شایان ذکر است که این میوه‌ها، ویتامین‌های C محلول در آب نظیر ویتامین‌های حاوی دو گرم فیبر در یک ⅓ می باشد. همچنین حدوداً دارای ۳۰ گرم قند است. تنها یک وعده از این میوه‌های خشک سرشار از قند فراوان می باشد، که تقریبا ۱۶۰ کالری دریافت می‌کند، به همین خاطر متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند در خوردن این ماده غذایی زیاد روی نکنید.

خواص میوه انبه خشک

میوه خشک عمده انبه و خواص آن برای بدن بی نظیر است، این میوه خشک، حاوی ویتامین B، همچنین انرژی زا و سبب کاهش استرس و اضطراب نیز می‌گردد. فیبری که دراین میوه وجود دارد موجب بهتر هضم شدن غذا و بهبود دستگاه گوارش می شود. ضمن اینکه برای سلامت قلب نیز موثر واقع شده است. سایر مزیت‌های سلامتی انبه خشک می‌توان به داشتن پوستی شفاف، بالا رفتن گردش خون و همچنین تناسب اندام اشاره کرد.

میوه انبه خشک | خرید انبه خشک | فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا

نحوه خشک کردن انبه

انبه خشک شده یا سایر میوه‌های دیگر که در بازار موجود هستند. بطور معمول به صورت صنعتی توسط دستگاه‌های مخصوص با فناوری‌های پیشرفته تولید و بسته بندی می‌شوند. اما اگر بخواهیم فرایند تولید این میوه را به صورت خانگی بیان کنیم. پس از تهیه انبه تازه باید آن را به صورت مکعبی خرد ‌کنید. سپس می‌توانید آن را در دستگاه‌های خانگی، خشک کنید و یا اینکه آن‌ها را در داخل یک سینی قرار ‌دهید و مقداری شکر روی آن‌ها بپاشید و در داخل فر با درجه حرارت مناسب به مدت ده دقیقه قرار ‌دهید.

سپس آن‌ها را از فر خارج نمایید و در صورتی که نیاز باشد، بیشتر خشک شود می بایست مجدد داخل فر قرار بگیرد تا کاملا خشک شود و حالت چیپسی به خود بگیرد. سپس آن‌ها را از فر خارج کنید و کمی صبر کنید تا خنک شوند. سپس داخل شیشه بریزید و در یک مکان خنک و دور از نور یا تابش مستقیم خورشید قرار دهید.

میوه‌خشک آسرولا

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن ، نوار نقاله ، انبه خشک ، دستگاه پوست کن میوه ، اسلایسر صنعتی میوه با شماره‌های  ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *