میز ویبره یا ویبراتور چیست؟

میز ویبراتور | قیمت و خرید میز ویبراتور | خرید و قیمت میوه خشک | در فروشگاه اینترنتی آسرولا
Rate this post

میز ویبره به منظور تولید لرزش به برای همگن کردن مواد داخل قالب‌ها و از بین بردن فاصله میانی مواد از هم و یا عمل فشرده‌سازی، عمل دانه‌بندی و سرند در صنایع گوناگون استفاده می‌شود. این میز ویبره در ابعاد مختلف و همچنین پیکربندی متفاوت با توجه به نوع سفارش افراد ساخته می‌شود. در این مقاله به انواع میز ویبراتور و کاربرد آن می پردازیم. برای اطلاع از قیمت و خرید میز ویبراتور و دستگاه میوه خشک کن و هسته گیر با فروشگاه اینترنتی آسرولا در ارتباط باشید.

انواع میز ویبراتور

دستگاه میز ویبراتور در کارنجات و صنعت مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در نقش بسزایی در کیفیت محصولات و همچنین ظرفیت آن‌ها دارد. میز ویبراتور در دو نوع ثابت و متحرک قابل عرضه می باشد:

میزویبره ثابت

این دستگاه فقط ارتعاش عمودی دارد و با دامنه ارتعاش مناسب، قالب و مواد درون آن را طوری می‌لرزاند که در هر ثانیه بین 5 تا 100 ضربه به قالب وارد می‌شود و در نتیجه تراکم محصول بالا رفته و از استحکام و جلای خوبی برخوردار می شود.

میزویبرهمتحرک

این دستگاه علاوه بر ارتعاش عمودی دارای ارتعاش افقی نیز می باشد و بیشتر در صنایع موزاییک سازی که از قالب‌های لاستیکی استفاده می‌شود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات فنی دستگاه میزویبره

بدنه اصلی دستگاه میز ویبره از پروفیل با استقامت بالا ساخته شده است. در صفحه اصلی میز از ورق ۲ میلیمتر استفاده شده است. در شرایط مناسب و با کیفیت بالا جوشکاری شده و به دیگر اجزا متصل شده است. برای جلوگیری از لرزش بدنه اصلی میز ویبره، پایه‌های این دستگاه به گونه‌ای سوراخکاری شده اند که می‌توان آن را بروی زمین پیچ نمود. فنرهای استفاده شده در این دستگاه از کیفیت بالا و در سایز مناسب با وزن کاربردی طراحی و تعبیه شده است. تا علاوه بر جلوگیری از صدای زیاد دستگاه، لرزش مطلوب و یکنواختی ارائه شود.

میز ویبراتور مجهز به تابلوی تغذیه برق با سیستم کنترل فاز می باشد که علاوه بر تنظیم میزان فرکانس ارتعاش، قابلیت ایجاد و اتصال به plc و سایر موارد را بنا به درخواست مشتری را ارائه می دهد. همچنین در صورت سفارش به تایمر اتوماتیک نیز مجهز خواهد شد. رنگ این دستگاه الکترواستاتیک می باشد تا در مقابل رطوبت و لرزش از خود مقاومت بالایی نشان دهد. این دستگاه در ابعاد و اندازه های مختلف طبق نیاز و سفارش مشتری تولید و در بازار عرضه می شود.

میز ویبراتور | قیمت و خرید میز ویبراتور | خرید و قیمت میوه خشک | در فروشگاه اینترنتی آسرولا

مهم‌ترین کاربرد میز ویبره در صنایع

میز ویبراتور دارای کاربرد ها و ویژگی های بسیاری می باشد که در صنعت موجب افزایش سرعت و بهره وری شده است که برخی از آن ها به شرح زیر می باشد:

  • عمل تراکم و فشرده سازی Compaction
  • پر کردن، تخلیه سریع و اقتصادی ظروف با کالای فله ای
  • هواگیری مصالح یا مواد ترکیبی
  • مرتب سازی و توزیع مواد یا سرند آن ها

قیمت میز ویبراتور

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید این میز پرکاربرد در صنعت با فروشگاه اینترنتی آسرولا در ارتباط باشید.

میوه خشک آسرولا

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن ، نوار نقاله ، میز ویبراتور ، میز سرد کن میوه خشک در کرج با شماره‌های  ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *