آشنایی با انواع نوار نقاله

نوار نقاله صنعتی | خرید و قیمت میز سرد کن میوه خشک ، در فروشگاه اینترنتی آسرولا در کرج
Rate this post

نوار نقاله ها در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. و در بخش ها و تقسیم بندی های متنوع و برای اهداف ویژه ای طراحی شده اند. برای آشنایی با انواع نوار نقاله با مجموعه آسرولا همراه باشید، برای خرید و اطلاع از قیمت نوار نقاله صنعتی ، دستگاه میوه خشک کن ، هسته گیر و میز سرد کن میوه خشک در کرج به فروشگاه اینترنتی آسرولا مراجعه نمایید.

انواع نوار نقاله صنعتی

نوار نقاله دارای انواع گوناگونی می باشد که در کارخانه های مواد غذایی و دیگر صنایع مرتبط مورد استفاده قرار می گیرد. این موارد عبارتند از: نوار نقاله زنجیری پیمانه ای، تسمه ای، زنجیری اسلت، زنجیری هالوپین، تلسکوپی و…

  • نوار نقاله زنجیری پیمانه ای

این مدل از نوار نقاله صنعتی جهت حمل مواد گرانولی شکل و در خطوط فرآوری و بسته بندی حبوبات و غلات مورد استفاده قرار می گیرد. در انتقال حبوبات در سیلوهای ذخیره و همینطور ارتباط سیلوها به یکدیگر کاربرد گسترده ای دارد. این نوار دارای اسامی تخصصی تری نیز می باشد مانند: بالابر کاسه ای، نوار نقاله مورب، بالابر زد شکل، نوار نقاله های زنجیری که با داشتن دریچه های متناسب قابلیت باز و بسته شدن در فواصل مناسب را دارند.

نوار نقاله زنجیری اسلت

نوار نقاله های اسلت دارای بیشترین انعطاف در بین انواع نوار نقاله را دارد. این نقاله در خطوط مونتاژ کارخانجات مانند خطوط مونتاژ صنایع قطعه سازی ،نقش محوری دارند و با توجه به استهلاک و خرابی کم و همچنین آسانی کار در صنایع سنگین و نیمه سنگین در قسمت مونتاژ و بسته بندی دارای کاربرد زیادی می باشد.

  • نوار نقاله زنجیری مدولار

نوار نقاله مدولار صنعتی بیشتر در صنایع مواد غذایی و در نوارهای بازبینی و کنترل کیفیت کاربرد دارد. جنس این صفحات از آهن، استیل، پلی آمید و … می باشد. در انتقال لوازم و قطعات نیز استفاده می شود. برای مثال در دستگاه سی ان سی در جابجایی براده آهن از این دستگاه استفاده می شود. ضمن اینکه در دستگاه سرخ کن و دستگاه میوه خشک کن ، نوار نقاله استیل مدولار نیز کاربرد گسترده ای دارد.

  • نوار نقاله هلیسی

نوار نقاله هلیسی صنعتی بسته به نوع کاربرد آن از جنس آهن یا استیل می باشد و به صورت عمودی و یا افقی در انتقال مواد پودری در کارخانجات استفاده می شود. شایان ذکر است که برای منتقل کردن مواد سمی یا سرطانزا نیز از این نوع نوار نقاله استفاده می شود. در صنایع غذایی این مدل از نوار نقاله به بالابر پودری معروف است. در انتقال مواد حساس و شکننده و در دستگاه های شستشوی میوه و سبزی این مدل کاربرد فراوانی دارد.

  • نوار نقاله توری مش دار

نوار نقاله توری صنعتی بر اساس سفارش خریدار می تواند از جنس آهن یا استیل می باشد. در مواردی مانند خط تولید برگرها در دستگاه سوخاری پاش، نوار نقاله توری مش دار استیل استفاده می شود.اما در برخی خشک کن های تونلی و یا تنورهای نانوایی از نوار نقاله توری مش دار آهنی استفاده می شود.

میوه خشک آسرولا

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن ، نوار نقاله یا میز سرد کن میوه خشک در کرج با شماره‌های  ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *