دستگاه نوار استیل آب کشی چیست؟

نوار استیل آب کشی | قیمت و خرید نوار استیل آب کشی | در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا
Rate this post

اگر قصد راه اندازی کسب و کاری در حوزه سبزیجات یا انواع میوه و خشک کردن آن را دارید، در ابتدا باید به فکر شستشوی میوه ها و سبزیجات باشید. در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با دستگاه نوار استیل آب کشی آشنا کنیم. برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه نوار استیل آب کشی به فروشگاه اینترنتی آسرولا که عرضه کننده دستگاه میوه خشک کن و هسته گیر و.. همراه باشید.

دستگاه نوار استیل آب کشی

دستگاه های شستشوی سبزی و میوه ها به صورت اتوماتیک این کار را برای افراد انجام می دهند. قطعا نیرویی باید به عنوان اپراتور دستگاه ها باشد ولی نیاز به افراد زیادی ندارد. بطور معمول برای خط شستشوی سبزی، سه دستگاه شستشو نیاز می باشد. این دستگاه ها برای گل گیری، آنزیم زدایی، حشره زدایی می باشند. اما همیشه پس از شستشو مایل هستیم به روی سبزی ها آب بگیریم تا از تمیزی آنها اطمینان حاصل کنیم. بنابراین پس از دستگاه نوار استیل آب کشی از وانهای شستشو استفاده می شود. این دستگاه نوار استیل آبگیر شامل دوش اتوماتیک و نوار نقاله ای می باشد که سبزی ها یا میوه ها روی نوار قرار گرفته و حرکت می کنند و از دوش نیز برای مرحله پایانی شستشو استفاده می شود. شستشوی سبزیجات به شکل سنتی در روزهایی که در کم آبی به سر می بریم، کاری بسیار پر هزینه و پر مصرف می باشد. بنابراین می توان از روش های پیشرفته تر و اتوماتیک استفاده نمود، که هم در مصرف آب صرفه جویی شود و هم هزینه های ناشی از مصرف آب را کاهش یابد، ضمن اینکه کار اصولی و بهداشتی انجام شود.

سرعت حرکت نوار نقاله بر روی دستگاه آبکشی

سرعت حرکت نوار نقاله بر روی دستگاه نوار استیل آب کشی توسط شما قابل تنظیم می باشد. استفاده از دستگاه نوار استیل آب کشی در خطوط تولید گوناگون مانند: خط شستشوی سبزی، خط تولید میوه خشک ، خط تولید سبزی خشک یا چیپس میوه، خط تولید سبزیجات سرخ شده یا پیاز سرخ شده، خط شستشوی میوه و خط تولید چیپس سیب زمینی  … مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه خط تولید سبزی و میوه خشک

دستگاه های مورد استفاده و ضروری در خط تولید میوه خشک یا سبزی عبارتند از: دستگاه شستشوی سبزی، دستگاه نوار استیل آب کشی ، دستگاه سبزی خرد کن، دستگاه میوه خشک کن ، دستگاه بسته بندی و نوار نقاله جهت بسته بندی میوه خشک.

نوار استیل آب کشی | قیمت و خرید نوار استیل آب کشی | در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا

 

نواراستیل آبکشی در خط تولید چیپس سیب زمینی

دستگاه نوار استیل آبکشی ، دستگاهی می باشد که در مرحله چهارم خط تولید چیپس سیب زمینی قرار دارد. از این دستگاه جهت آبکشی این محصول پس از مرحله پوست گیری استفاده می شود. در مرحله خاک گیری پس از انتقال محصولات، با استفاده از بالابر نواری محصول سیب زمینی آبکشی می شود. که این عمل با استفاده از همین دستگاه نوار استیل یا نوار انتقال آبکشی صورت می گیرد.

قیمت نواراستیل آبکشی

فروشگاه اینترنتی آسرولا عرضه کننده انواع دستگاه های مرتبط به میوه خشک مانند، دستگاه میوه خشک کن ، نوار استیل آبکشی ، هسته گیر و… می باشد. برای خرید اینترنتی این دستگاه ها و همچنین خرید میوه خشک به این فروشگاه مراجعه کنید.

میوه خشک آسرولا

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید نوار استیل آب کشی ، نوار نقاله ، دستگاه میوه خشک کن ، میز سرد کن میوه خشک در کرج با شماره‌های  ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971در فروشگاه اینترنتی میوه خشک عمده آسرولا تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *