خصوصیات دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن | دستگاه میوه خشک | خشک کن میوه | آسرولا
5/5 - (1 امتیاز)

هر میوه و سبزیجاتی متعلق به فصل خاصی از سال می باشد، که مصرف و استفاده از آنها را در طول سال غیرممکن می سازد. به همین علت تلاش های بی کرانی برای پردازش به روی میوه ها  صورت گرفت تا جایگزینی برای مصرف و کاربرد تازه آنها ارائه شود. برای طولانی تر شدن دسترسی میوه و سبزیجات در بازار، خشک‌کردن مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است. چرا که هم اکنون این روش یکی از متداول ترین راه های به دست آوردن مواد غذایی و دارویی از منابع طبیعی به حساب می آید. در این مقاله به خصوصیات دستگاه‌میوه‌خشک کن می پردازیم. برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید دستگاه میوه خشک کن ، میوه خشک ، دستگاه هسته گیر و انواع دستگاه های مرتبط، با فروشگاه اینترنتی آسرولا همراه باشید.

خصوصیات دستگاه میوه خشک کن

برای تهیه دستگاه‌ خشک‌ کن‌ میوه و سبزیجات می بایست از ویژگی ها و خصوصیات آن ها آگاه بود. چرا که نسبت به میزان کاری که می خواهیم، باید نوع دستگاه را انتخاب نماییم. بنابراین به موارد زیر دقت بفرمایید :

  • دستگاه میوه خشک کن می بایست تمام استیل غذایی باشد. توجه کنید در ایران استیل های گوناگونی وجود دارد و برخی از سازندگان برای ارزان تر تمام شدن قیمت دستگاه، از گرید های استیل که غذایی نیستند استفاده می کنند.
  • در هیچ قسمتی از دستگاه از رنگ استفاده نشده باشد.
  • بهتر است سمت دستگاه های برقی بروید به این خاطر که دستگاه های گازی نیاز به گاز دارند و موجب تغییر رنگ و طعم میوه و سبزی نیز می شوند.
  • هنگامی که دستگاه‌خشک‌کن‌میوه را خریداری می کنید، بهتر است حجم کمی بگیرد به این علت که باید در هر دستگاه تنها یک میوه در هر تایم خشک کنید.

نکات مرتبط با دستگاه‌خشک‌کن‌میوه

برخی نکات وجود دارد که رعایت آن موجب افزایش کیفیت میوه‌خشک شما می شود. برای مثال اگر ۵۰ کیلو سیب دارید و ۵۰ کیلو موز، نباید این دو را در یک دستگاه ۱۰۰ کیلویی خشک کنید. به این دلیل که رطوبت داخل میوه‌ها متفاوت می باشد و زمان مورد نیاز برای هر میوه نیز متفاوت خواهد بود. بنابر این بهتر است دو عدد دستگاه با ظرفیت ۵۰ کیلویی تهیه نمایید.

ویژگی دستگاه میوه‌خشک‌کن

مورد دیگری که باید به آن توجه کنید، این است که اگر بسته میوه‌خشک با میوه‌های مختلف می خواهید تولید کنید، بهتر است چندین دستگاه داشته باشید تا همه ی میوه‌ها همزمان با یکدیگرخشک شوند. مزیت اینکه چندین دستگاه خشک کن خریداری نمایید در این است که، امکان دارد یکی از دستگاه ها با مشکل فنی مواجه شود و در این صورت دستگاه دیگری خواهید داشت تا بتوانید روند تولید خود را ادامه دهید.

  • کم مصرف بودن میوه خشک کن

به کم مصرف بودن برق مصرفی دستگاه میوه خشک کن دقت نمایید. فرآوری یکی از جنبه های مهم زنجیره تولید میوه و تره بار می باشد، که تولید کشاورزی را با تهیه مواد غذایی به شکل مورد نیاز مرتبط می نماید. علاوه بر افزایش سودمندی و در دسترس بودن مواد غذایی فرآوری شده، فرآوری نیز با هدف بهینه سازی و در دسترس بودن مواد مغذی و حفظ کیفیت محصول در کنار کاهش تلفات و ضایعات انجام می شود.

خرید دستگاه میوه خشک آسرولا و هسته گیر

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن و انواع میوه خشک و دستگاه اسلایسر میوه در کرج و تهران با شماره‌های ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *