با دستگاه میوه خشک کن کابینتی آشنا شوید

دستگاه میوه خشک کن کابینتی | خرید و قیمت میز کار میوه خشک ، در فروشگاه اینترنتی آسرولا
Rate this post

برای انتخاب بهترین نوع دستگاه میوه خشک کن می بایست ابتدا با انواع مدل های دستگاه های خشک کن آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم شما را با دستگاه میوه خشک کن کابینتی آشنا کنیم. مجموعه آسرولا صادر کنننده انواع دستگاه میوه خشک کن کابینتی ، میز کار و میز سرد کن در ظرفیت های گوناگون می باشد، برای اطلاع از قیمت و خرید این محصولات با فروشگاه اینترنتی آسرولا در ارتباط باشید.

دستگاه میوه خشک کن کابینتی

آسان ترین، اقتصادی و به صرفه ترین و در دسترس ترین روش تولید میوه خشک عمده استفاده از دستگاه خشک کن کابینی می باشد. خشک کن های کابینی به به علت مکانیزم و ساختار ساده و راحتی که برای خریداران دارد بیشتر برای خشک کردن میوه و سبزیجات و توسط کشاورزان و یا کسب و کارهای خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

با این دستگاه، مواد غذایی درون سینی هایی فلزی و یا پلاستیکی قرار داده می شوند و درون محفظه مکعب شکل (کابین) قرار می گیرند. هوایی که توسط مشعل و یا المنت گرم شده است به شکل مستقیم و یا گاهی غیر مستقیم در کابین جریان پیدا می کند و موجب تبخیر آب محبوس در منافظ می شود. نحوه استفاده از این مدل از انواع خشک کن بسیار گسترده می باشد و از چند کیلو گرم ماده تا چندین تن را پشتیبانی می نماید. به صورتی که دستگاه خشک کن از این نوع برای مصارف خانگی تا تولید صنعتی در بازار موجود است.

ویژگی دستگاه خشک کن میوه

کیفیت محصول در دستگاه میوه خشککن کابینتی بطور کامل، وابسته به ماده اولیه و روش گرما دهی مستقیم و یا غیر مستقیم می باشد. به این شکل که اگر ماده مرغوب و با کیفیت بود و گرمادهی اصولی و غیر مستقیم انجام شد محصولات کیفیت نسبتا بیشتری خواهند داشت. در این دستگاه بسته به اقلیم و شرایط اقتصادی و جغرافیا از برق، گاز و یا گازوئیل برای تامین انرژی به جهت گرم کردن هوا استفاه می شود. یکی دیگر از ویژگی های این محصول عرضه آن در ظرفیت های مختلف می باشد.

خشک کردن میوه و سبزی

خشک کردن مواد غذایی از ۱۰ قرن پیش از میلاد مسیح در خاورمیانه و آسیا از روش های افزایش طول عمر مواد غذایی بوده است. با خشک کردن، آب از ماده غذایی حذف می شود و این امر مانع از رشد باکتری ها، مخمر ها و کپک ها می شود. در سالیان دور خشک کردن با تبخیر آب موجود در مواد میسر می شده است. از روش های سنتی خشک کردن مواد غذایی بر پایه تبخیر آب می توان به خشک کردن در هوای آزاد، نور خورشید، باد و دودی کردن اشاره کرد.

روش هایی که علارغم مقرون به صرفه بودن به علت وجود در محیط آزاد در معرض آلودگی هوا، گرد و غبار و حشرات قرار می گرفت که این امر موجب افت شدید کیفیت در این محصولات می شد. اما در حا حاضر با صنعتی شدن این موارد همه چیز بهداشتی و اصولی انجام می شود. یکی از عیب های میوه خشک های سنتی عدو رعایت بهداشت بود.

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن کابینتی یا میز کار میوه خشک با شماره‌های  ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *