دستگاه هسته گیر آلبالو

دستگاه هسته گیر آلبالو | دستگاه میوه خشک کن کابینتی ، تولید میوه خشک آسرولا
Rate this post

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت و خرید انواع میوه خشک و دستگاه هسته گیر ، میز کار و دستگاه میوه خشک کن کابینتی با ما تماس حاصل نمایید و یا ما را در آسرولا همراهی کنید. مجموعه تولید میوه خشک آسرولا دارای بهترین دستگاه‌های میوه خشک می‌باشد.

دستگاه هسته گیر آلبالو

در حال حاضر شاهد پیشرفت های بسیار متعددی در تکنولوژی هستیم که در امور خانه داری بسیاری از ابزار تولید شده بسیار جالب و کاربردی خواهند بود. یکی از محصولات بسیار مورد توجه خانم‌های خانه دار، هسته گیر آلبالو است. بسیاری از اشخاص دوستدار محصولات تولیدی با آلبالو هستند. به همین منظور مادران خانه همیشه در تکاپو هستند.

طراحی و تولید هسته گیر آلبالو موجب شده است که مادران با عشق بیشتری به علایق اعضای خانواده تن دهند. ولی به دلیل این که این وسیله نوین و جدید بوده بعضی از افراد حین استفاده از این وسیله دچار مشکل خواهند داشت.

روش استفاده از هسته گیر آلبالو

از مشکلاتی که تمام افراد در زمان هسته گیری آلبالو با آن روبه رو می‌شوند،کثیف شدن محیط اطراف برای جدا کردن هسته ی آلبالو است. با فراگرفتن نحوه استفاده از هسته گیر آلبالو، این مشکل برای افراد برطرف خواهد شد. اما باید روش استفاده از هسته گیر آلبالو را به درستی یاد گرفت تا با آلبالوهای له شده مواجه نشد.

جالب است بدانید که استفاده از این دستگاه هم برای آلبالو بسیار مفید و موثر خواهد بود، همچنین در مورد هسته ی گیلاس هم کاربرد خواهد داشت. برای استفاده از این هسته گیر ، در مرحله نخست باید قطعات دستگاه را نصب نمود. بهتر است در این مرحله  از بروشوری که در کارتن دستگاه وجود دارد کمک گرفت و به صورت کامل و صحیح دستگاه را آماده کرد.

مراحل استفاده از هسته گیر آلبالو

در ابتدا برای طرز استفاده از هسته گیر آلبالو، باید آلبالو ها و یا گیلاس ها را به خوبی شست و شو نمود و روی پارچه ای تمیز آن‌ها را قرار داد تا به طور کامل خشک شوند. البته باید به این نکته توجه کرد که در یک زمان نمی‌توان هم هسته ی آلبالو را خارج نمود و هم هسته ی گیلاس را جدا نمود.

در ابتدا برای خارج نمودن هسته یک نوع میوه استفاده کرد و سپس دستگاه را شست و شو داده و به طور کامل خشک نمود، سپس  میوه بعدی را برای هسته گیری آماده کرد.

در این مرحله بهتر است برای استفاده از هسته گیر آلبالو، دستگاه را بر روی یک سطح صاف و محکم قرار داد. سپس گیلاس و یا آلبالو را درون محفظه ی خاصی که برای این موضوع تعبیه شده است ریخته شود.

مرحله بعد از یک ظرف دیگر استفاده می‎شود تا محصول آماده شده بدون هسته در آن جمع آوری گردد. این ظرف در زیر پیستون قرار خواهد گرفت، هسته ها در درون ظرف هسته گیر جمع آوری می شوند.

شما می توانید این عمل را بدون وقفه و سریع انجام دهید تا کار شما با سرعت بیشتری پیش رود. هنگامی که محفظه خالی شد، می توانید به صورت مجدد آن را پر کنید. شما با فشاری که بر روی اهرم پیستون می‌آورید، می توانید عمل هسته گیری را بسیار راحت و ساده انجام دهید.

 تولید میوه خشک آسرولا

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه های میوه‌ خشک کن و اسلایسر با کارشناسان آسرولا تماس بگیرید تا از مشخصات دقیق دستگاه ‌های میوه خشک کن و دستگاه هسته گیر مطلع شوید و آنلاین خرید کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ، انواع میوه خشک عمده ، دستگاه هسته گیر ، میز کار و دستگاه میوه خشک کن با شماره  ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 تماس حاصل نمایید و یا ما را در آسرولا همراهی کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *