نحوه خشک کردن میوه

خشک کردن میوه | دستگاه میوه خشک کن | فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا
Rate this post

میوه‌خشک یا به عبارتی دیگر چیپس میوه، یک منبع عالی از مواد مغذی، سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی، و همینطور سرشار از قند طبیعی می باشد. شما می‌توانید تعداد زیادی از میوه‌ها، از جمله انگور (کشمش بی‌دانه و کشمش عادی)، سیب (به شکل خرد شده)، زردآلو، گلابی، هلو، انجیر، خرما، آلو و موز را با استفاده از دستگاه میوه خشک کن خشک نمایید. به ویژه اگرعاشق میوه‌های تابستانی باشید، می‌توانید میوه‌های مورد علاقه خود را در فصل تابستان خشک کنید و در فصل زمستان آن‌ها را میل کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با طرز تهیه میوه خشک و نحوه خشک کردن میوه آشنا کنیم. جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه اسلایسر میوه ، دستگاه میوه خشک کن و میوه‌خشک با فروشگاه اینترنتی آسرولا در ارتباط باشید.

نحوه صحیح خشک کردن میوه

شایان ذکر است که بدانید هر نوع میوه‌ای برای خشک کردن و درست کردن چیپس میوه مناسب نمی باشد. بنابراین نخستین مرحله این است که، میوه‌های مناسبی را برای خشک کردن انتخاب کنید. این گروه از میوه‌ها عبارتند از:

انگور، توجه داشته باشید که شما می‌توانید از انگور، چند مدل متفاوت میوه‌خشک تهیه نمایید. برای مثال، کشمش بی‌دانه، که از یک نوع دانه انگور کوچک و بی‌دانه به رنگ سیاه درست می‌شود. کشمش زرد، که از یک نوع دانه انگور شیرین و بی‌دانه به رنگ زرد و سبز درست می‌شود. و کشمش عادی، که از یک نوع دانه انگور بزرگ و شیرین تهیه می‌شود. میوه‌های درختی از جمله زردآلو، هلو، آلو، شلیل، انبه، موز، سیب، انجیر، خرما و گلابی.

نحوه نگهداری و استفاده

جهت نگهداری از میوه های خشک و نحوه استفاده از آن موارد زیر را مطالعه کنید:

  • اگر میوه‌های خشک را در یک ظرف در دار که هوا به داخل آن نفوذ نمی کند، و در یک جای خنک نگهداری نمایید، چیزی در حدود ۹ الی ۱۲ ماه مانند روز اول باقی خواهد ماند.
  • اگر میوه‌خشک را به صورت بسته‌بندی شده و آماده از فروشگاه‌ها تهیه و خریداری می‌کنید، باید به محض باز کردن بسته‌بندی، آن‌ها را مصرف نمایید. یا میوه‌ها را درون یک زیپ کیپ بریزید و در یخچال نگهداری کنید تا از خراب شدن آن جلوگیری کنید.
  • به خصوص زمانی که میوه‌های خشک به طور کامل خشک نشده و هنوز کمی آبدار هستند، حتما باید به این روش، آن‌ها را نگهداری کنید.
  • بعضی از میوه‌های خشک شده را می توان با جوشاندن یا خیساندن در آب گرم، دوباره هیدراته (آبدار) نمود. این امر معمولاً برای میوه‌هایی مانند سیب، زردآلو، هلو، آلو و گلابی انجام می‌شود. بعد از انجام دادن این کار، می‌توانید میوه‌ها را درون خمیر کیک و یا پودینگ بریزید و در نهایت آن را نوش جان کنید.

خشک کردن میوه | دستگاه میوه خشک کن | فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا

میوه خشک آسرولا

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن ، هسته گیر ، اسلایسر صنعتی میوه با شماره‌های ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971  در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

2 دیدگاه در نحوه خشک کردن میوه

  1. رستمی says:

    سلام.احساس میکنم اطلاع رسانی شما برای افرادی که دستگاه را خریدند.اعم از استفاده از دستگاه و قیمت میوه ها و سبزی و بروز رسانی آن و قیمت آنها ضعیف هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *