نحوه خشک کردن میوه

خشک کردن میوه | دستگاه میوه خشک کن | فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا
Rate this post

میوه‌خشک یا به عبارتی دیگر چیپس میوه، یک منبع عالی از مواد مغذی، سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی، و همینطور سرشار از قند طبیعی می باشد. شما می‌توانید تعداد زیادی از میوه‌ها، از جمله انگور (کشمش بی‌دانه و کشمش عادی)، سیب (به شکل خرد شده)، زردآلو، گلابی، هلو، انجیر، خرما، آلو و موز را با استفاده از دستگاه میوه خشک کن خشک نمایید. به ویژه اگرعاشق میوه‌های تابستانی باشید، می‌توانید میوه‌های مورد علاقه خود را در فصل تابستان خشک کنید و در فصل زمستان آن‌ها را میل کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با طرز تهیه میوه خشک و نحوه خشک کردن میوه آشنا کنیم. جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه اسلایسر میوه ، دستگاه میوه خشک کن و میوه‌خشک با فروشگاه اینترنتی آسرولا در ارتباط باشید.

نحوه صحیح خشک کردن میوه

شایان ذکر است که بدانید هر نوع میوه‌ای برای خشک کردن و درست کردن چیپس میوه مناسب نمی باشد. بنابراین نخستین مرحله این است که، میوه‌های مناسبی را برای خشک کردن انتخاب کنید. این گروه از میوه‌ها عبارتند از:

انگور، توجه داشته باشید که شما می‌توانید از انگور، چند مدل متفاوت میوه‌خشک تهیه نمایید. برای مثال، کشمش بی‌دانه، که از یک نوع دانه انگور کوچک و بی‌دانه به رنگ سیاه درست می‌شود. کشمش زرد، که از یک نوع دانه انگور شیرین و بی‌دانه به رنگ زرد و سبز درست می‌شود. و کشمش عادی، که از یک نوع دانه انگور بزرگ و شیرین تهیه می‌شود. میوه‌های درختی از جمله زردآلو، هلو، آلو، شلیل، انبه، موز، سیب، انجیر، خرما و گلابی.

نحوه نگهداری و استفاده

جهت نگهداری از میوه های خشک و نحوه استفاده از آن موارد زیر را مطالعه کنید:

  • اگر میوه‌های خشک را در یک ظرف در دار که هوا به داخل آن نفوذ نمی کند، و در یک جای خنک نگهداری نمایید، چیزی در حدود ۹ الی ۱۲ ماه مانند روز اول باقی خواهد ماند.
  • اگر میوه‌خشک را به صورت بسته‌بندی شده و آماده از فروشگاه‌ها تهیه و خریداری می‌کنید، باید به محض باز کردن بسته‌بندی، آن‌ها را مصرف نمایید. یا میوه‌ها را درون یک زیپ کیپ بریزید و در یخچال نگهداری کنید تا از خراب شدن آن جلوگیری کنید.
  • به خصوص زمانی که میوه‌های خشک به طور کامل خشک نشده و هنوز کمی آبدار هستند، حتما باید به این روش، آن‌ها را نگهداری کنید.
  • بعضی از میوه‌های خشک شده را می توان با جوشاندن یا خیساندن در آب گرم، دوباره هیدراته (آبدار) نمود. این امر معمولاً برای میوه‌هایی مانند سیب، زردآلو، هلو، آلو و گلابی انجام می‌شود. بعد از انجام دادن این کار، می‌توانید میوه‌ها را درون خمیر کیک و یا پودینگ بریزید و در نهایت آن را نوش جان کنید.

خشک کردن میوه | دستگاه میوه خشک کن | فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا

میوه خشک آسرولا

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن ، هسته گیر ، اسلایسر صنعتی میوه با شماره‌های ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971  در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

یک دیدگاه در نحوه خشک کردن میوه

  1. رستمی says:

    سلام.احساس میکنم اطلاع رسانی شما برای افرادی که دستگاه را خریدند.اعم از استفاده از دستگاه و قیمت میوه ها و سبزی و بروز رسانی آن و قیمت آنها ضعیف هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *