خواص آلو شابلون خشک شده

دستگاه میوه خشک کن - خواص آلو شابلون - خواص آلو شابلون
Rate this post

آلو شابلون دارای طعم ترش و شیرین بوده و از میوه های تک هسته ای به شمار می رود. این میوه از خانواده هلو و زردآلو است و دارای رنگ و اندازه های مختلفی است. میوه خشک آلو شابلون طرفداران بسیاری بین افراد مختلف بخصوص کودکان دارد. به دلیل خواص زیاد این میوه و اینکه نگهداری آن سخت است؛ در گذشته از خشک شده آن نیز استفاده می‌کردند و برای اولین بار مردم آسیای میانه برای استفاده از آن در تمام طول سال و ماندگاری بیشتر این میوه را خشک کرده و به مصرف رساندند. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع میوه‌ خشک در تهران و کرج ، خواص آلو شابلون خشک شده ، دستگاه های میوه خشک کن و دستگاه اسلایسر میوه با شرکت میوه خشک آسرولا در ارتباط باشید.

آلو شابلون خشک شده

میوه خشک عمده آلو شابلون یکی از میوه‌های خشک پر طرفدار است. آلو شابلون یکی از منابع عالی آنتی اکسیدان‌ است. این میوه حاوی مقادیر قابل توجهی ترکیبات فنلی و بتاکاروتن است که با اثر انتی اکسیدانی خود رادیکالهای آزاد اکسیژن را خنثی  می کند. در 100 گرم آلو شابلون خشک، حدودا 10 گرم قند سوربیتول موجود می‌باشد سوربیتول خاصیت ملین دارد.

خواص آلو شابلون خشک

  • آلو شابلون، غنی از آهن بوده و از کم خونی جلوگیری می کند.
  • آلو شابلون خشک حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین K و منیزیم، فسفر و پتاسیم بوده و از استخوان ها محافظت میکند.
  • مصرف آلو شابلون بدلیل اینکه قند موجود در غذا را در مدت زمان محدود در بدن رها می کند، درمان مؤثری در کنترل قند خون به شمار می رود.
  • آلو شابلون خشک شده فشار خون را متعادل کرده ولی بهتر است در دوز پایین و کم استفاده شود.
  • آلو شابلون خشک از بروز یبوست جلوگیری می‌کند.
  • مواد موجود در آلو شابلون خشک باعث تحریک دیواره‌های روده شده و بر اثر انقباض و انبساط موجب خروج سموم و مدفوع می‌شود.
  • آلو شابلون گرمی را از بدن گرفته و برای افرادی که زود عصبانی می‌شوند، می‌تواند خاصیت درمانی داشته باشد.
  • در طب نوین هم آلو شابلون دارویی برای مقابله با بی حالی و عدم تمرکز است. زیرا هم منبع غنی آهن است و هم دارای ویتامین C است که جذب آهن را در بدن تسریع می‌کند.
  • آلو شابلون در مبتلایان به خارش بدن مانند خارش پشت، زیربغل، گردن، شانه مؤثر است.
  • مصرف آلو در پيشگيری از پوكی استخوان مفيد است. آلو باعث ترمیم استخوان های بدن به خصوص در زنان می شود.
  • کاهش وزن با آلو خشک
  • آلو خشک منبع خوبی برای انرژی است اما برای هضم آن زمان زیادی طول میکشد، بنابراین فرد برای طولانی مدت احساس سیر بودن می کند.

نکات مرتبط با آلو شابلون خشک

معروف ترین شکل آلو شابلون خشک از نوع ژاپنی است. اندازه میوه آلو از 3 تا 6 سانتی متر در سراسر جهان متغیر است. آلوها اغلب تازه مصرف می شوند، اما می توان آنها را به صورت خشک یا کمپوت استفاده کرد، مواد مغذی در انواع مختلف تقریباً یکسان است. آلو خشک آسیایی به دلیل طعم خوشمزه و ماندگاری بالا از انواع دیگر آلو بهتر است.

آلو یکی از منابع خوب آنتی اکسیدان است و فواید زیادی دارد، بنابراین بهتر است از آن در وعده های غذایی روزانه، به خصوص در تابستان استفاده کنیم.

 آلو شابلون خشک

 آلو شابلون خشک یکی از بهترین میوه های خشک فروش در سراسر جهان است. یکی از خواص آلو میزان بالای ویتامین C است که بدن را در برابر عفونت، التهاب و رادیکال های آزاد محافظت می کند.

ویتامین C آلو به بدن کمک می کند تا مقاومت خود را در برابر عوامل عفونی افزایش دهد، تورم را بهبود و رادیکال های آزاد را از بین ببرد.

آلو همچنین به حفظ سلامت قلب کمک می کند. این ماده حاوی آنتی اکسیدان است که به خلاص شدن از رادیکال های آزاد و جلوگیری از اکسیداسیون کلسترول کمک می کند.

اکسیداسیون کلسترول، تهدیدی برای سلامت رگ های خونی سالم است، که در نهایت ممکن است منجر به برخی بیماری های قلبی شود، از جمله حملات قلبی و کلسترول بالا. ویتامین C آلو در کنترل بیماری های قلبی در بیماران دیابتی بسیار مفید است.

خواص آلو شابلون

آلو شابلون خشک حاوی پتاسیم است که یکی از اجزای مهم سلول ها و مایعات بدن است و به کنترل ضربان قلب و فشار خون کمک می کند.

این میوه شگفت انگیز فواید زیادی برای سلامتی ما دارد، بنابراین، اگر شما یکی از کسانی هستید که به سلامتی بدن خود اهمیت می دهند، بهتر است هر روز 2 تا 3 میوه بخورید.

ایران یکی از تولیدکنندگان آلو است:

محصولات ایرانی از طعم و کیفیت بالایی برخوردار هستند و همچنین قیمت آنها از آلو آمریکایی پایین تر است.

از آنجا که این میوه توسط اشعه خورشید تولید می شود، انواع مختلفی از مواد معدنی و ویتامین ها دارد.

آلو حاوی انواع مختلفی از ویتامین B است که تأثیر زیادی بر سلول های بدن دارد. همچنین دارای مواد معدنی غنی از جمله آهن، منیزیم، پتاسیم و همچنین ویتامین های E و  C است که نقش قابل توجهی در بهبود سلامتی در افراد دارد.

ویژگی‌های محصول

  • کلسیم و پتاسیم موجود در آلو خشک به بهبود تراکم استخوان‌ها و جلوگیری از پوکی استخوان کمک می‌کند.
  • ویتامین C و آنتی اکسیدان موجو در آلو شابلون خشک برای حفظ سلامت و شادابی پوست مفید است.

شرایط نگهداری

در دمای 1 تا 4 درجه سانتی گراد یخچال به مدت 6 ماه قابل نگهداری است.

قیمت و خرید میوه‌ خشک شده آسرولا و دستگاه میوه خشک کن در تهران و کرج

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید. شما عزیزان می‌ توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن ، و خرید انواع میوه خشک و دستگاه اسلایسر میوه در تهران و کرج با شماره‌ های  ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل نمایید. تماس‌ های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

جهت خرید میوه خشک شده در تهران و کرج و دستگاه میوه خشک کن و دستگاه اسلایسر میوه  ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *