انواع دستگاه خشک کن میوه

دستگاه میوه خشک کن | دستگاه میوه خشک | خشک کن میوه | آسرولا
Rate this post

دستگاه های خشک کن میوه موجب سهولت و افزایش سرعت در حین خشک کردن میوه می شود. قصد داریم در این مقاله به انواع دستگاه خشک کردن میوه بپردازیم. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه میوه خشک کن در ظرفیت مختلف و وان های شستشو میوه با فروشگاه اینترنتی آسرولا در ارتباط باشید.

انواع دستگاه خشک کن میوه

دستگاه های خشک کن به سه گروه اصلی تقسیم می شوند که عبارتند از: دستگاه خشک کن تک کابین، دستگاه خشک کن دو کابین و دستگاه خشک کن سه کابین که در ادامه با هر یک آشنا خواهیم شد.

  • دستگاه خشک کن تک کابین اتوماتیک

دستگاه های خشک کن تک کابین اتوماتیک فضای کمتری جهت خشک کردن مواد نسبت به دستگاه های دو کابین دارند و برای مصارف صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. جنس بدنه این دستگاه،  تماماً از فولاد ضد زنگ می باشد. این مزیت موجب می شود حرارت ایجاد شده توسط دستگاه در داخل محفظه حفظ شود و بدین ترتیب مصرف انرژی دستگاه به پایین ترین نقطه ممکن برسد. ضمن اینکه قفسه های استیل ضد زنگ که مستقیماً با مواد غذایی در ارتباط هستند بسیار با دوام و با کیفیت هستند و با دقت فراوانی برای این کار انتخاب شده اند. دستگاه خشک کن میوه تک کابین دارای سیستم گردش هوای افقی می باشد. با وجود این قابلیت هر قفسه از مواد غذایی، به طور مساوی و سریع خشک می شود.

دستگاه خشک کن میوه | قیمت و خرید دستگاه خشک کن میوه | فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا

ویژگی دستگاه خشک کن تک کابین

دستگاه های خشک کن تک کابین اتوماتیک بسیار کم سر و صدا هستند، همچنین از نصب و راه اندازی آسانی برخوردار هستند. این دستگاه ها علاوه بر صنایع غذایی می توانند در بسیاری از صنایع دیگر مورد استفاده قرار بگیرند. موادغذایی همچون میوه در این دستگاه ها از طریق گردش هوای داغ، خشک می شود. دستگاه خشک کن تک کابین دارای یک هیتر الکتریکی جهت انتشار هوای داغ می باشد.

جریان هوای دستگاه، توسط فن ها به داکت هایی که به قفسه ها متصل هستند منتقل می شود. ضمن اینکه دارای راندمان گرمایی بین ۳۵ تا ۴۰ درصدی می باشند که این راندمان به لطف فناوری های جدید و پیشرفت سریع تکنولوژی، روز به روز در حال افزایش است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به کنترل دمای اتوماتیک آن اشاره نمود. شما می توانید از این دستگاه ها برای خشک کردن مواد غذایی همچون میوه، سبزی و … استفاده نمایید.

دستگاه خشک کن دو کابین اتوماتیک

دستگاه میوه خشک کن دو کابین اتوماتیک دربردارنده فضا و راندمان بیشتری نسبت به نوع تک کابین می باشد. لازم به ذکر است که استفاده از دستگاه های خشک کن دو کابین به طور گسترده ای در صنعت خشکبار، صنایع غذایی و..مورد استفاده قرار می گیرند. در دستگاه های خشک کن میوه نیز از الکتریسیته جهت تولید هوای داغ و خشک کردن مواد کمک گرفته می شود. هنگامی که هوای داغ به بالای محفظه می رسد با چرخش فن دستگاه، مجدد به پایین محفظه حرکت کرده و بدین ترتیب جریان هوای داغ ادامه پیدا می کند.

از جمله نکات مهمی که خریداران باید به آن توجه نمایند، ظرفیت وزنی دستگاه، توان فن دستگاه، حجم محفظه و تعداد قفسه یا سینی های موجود در دستگاه می باشد. فروشگاه اینترنتی آسرولا با وجود کادر مجرب و تیم پشتیبانی قوی این آمادگی را دارد که مشاوره های لازم جهت آگاهی مشتریان از نیازهای خود را در اختیار آن ها قرار دهد.

میوه خشک آسرولا

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن ، نوار نقاله ، هسته گیر ، میز سرد کن میوه خشک در کرج با شماره‌های  ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *