دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن | دستگاه میوه خشک | خشک کن میوه | آسرولا
Rate this post

تولید میوه خشک و چیپس میوه یکی از محبوب‌ترین مشاغلی‌ است که در فصل تابستان رونق زیادی دارد. در این مقاله به مزایا و طرز کار دستگاه میوه خشک کن می‌پردازیم. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع میوه‌ خشک در تهران و کرج ، دستگاههای میوه خشک کن و دستگاه اسلایسر میوه با شرکت میوه خشک آسرولا در ارتباط باشید.

دستگاه میوه خشک کن و مزایای آن

دستگاه میوه خشک کن یکی از تجهیزاتی است که در منازل به عنوان میوه‌خشک کن خانگی برای تولید چیپس میوه و همچنین در صنعت برای خشک‌کردن میوه‌ها در ابعاد وسیع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه میوه‌خشک کن خانگی، دستگاه‌های کوچکی می‌باشد که به طور معمول دارای 5 یا 6 طبقه بوده و با برق کار می‌کنند. بدون این که میوه‌ها به هم چسبیده باشند، به صورت جداگانه روی طبقات چیده می‌شوند، با عبور هوای گرم کنترل شده و یکنواخت از سوراخ‌ها یا محفظه‌های دستگاه، میوه‌ها رطوبت و آب خود را از دست داده و خشک می‌شوند.

دستگاه میوه خشک کن صنعتی (کابینتی)، این دستگاه در بیشتر موارد به عنوان دستگاه خشک کن میوه صنعتی کاربرد دارد، اما می‌توان از کوچک‌ترین مدل آن که 15 کیلوگرم ظرفیت دارد و تعداد سینی آن 15 تا است، به عنوان دستگاه میوه‌خشک‌ کن خانگی هم استفاده کرد.

دستگاه میوه خشک‌کن کابینی پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین دستگاه خشک‌کن بوده که قیمت مناسبی دارد و برای افتتاح کارگاه میوه‌خشک کنی خانگی و کوچک انتخاب مناسبی باشد.

مزایای دستگاه میوه خشک‌کن

چیپس میوه یا میوه خشک یکی از تنقلات و خوراکی‌های سالم بوده که از گذشته به صورت سنتی تولید می‌شده است. میوه‌خشک محبوبیت زیادی داشته و در حال حاضر نیز با وجود انواع دستگاه میوه‌خشک کن، چیپس‌های میوه متنوعی در بازار وجود دارد

از آن جایی که برای تولید چیپس میوه نیازی به محصولات تازه نمی‌باشد؛ با قیمت کمتر میوه‌های نه چندان مرغوب و درجه چندم را می‌توانید از باغدارها یا بازار خریداری نموده و با خرید دستگاه ميوه خشك كن صنعتي، تولید چیپس میوه را شروع نمایید.

علاوه بر این که میوه خشک در داخل کشورمصرف زیادی دارد، در خارج از کشور هم بسیار پرطرفدار بوده و از آن جا که برخی از میوه‌های ایران در کشورهای دیگر کشت نمی‌شوند می‌تواند انتخاب خوبی برای صادرات میوه‌خشک به این کشورها باشد.

طرز کار دستگاه

دستگاه خشک‌ کن میوه از ماشین آلات آماده سازی محصول بوده و نحوه کار میوه خشک کن به این صورت می‌باشد که با تخلیه رطوبت میوه‌ها بدون این که میوه ویتامین‌ها و مواد مغذی خود را از دست بدهد، آن‌ها را خشک می‌کند. وجود یک فن و منبع تولید هوای گرم داخل دستگاه میوه‌خشک کن، موجب می‌شود که هوای داغ توسط این فن‌ها به صورت کاملا یکنواخت و یک دست درون دستگاه پخش شود و محصولات بدون این که پخته و رطوبت خود را از دست داده و خشک می‌شوند..

نکات مهم:

نکته مهم دیگر این می‌باشد که نه تنها میوه، بلکه هر محصول آبدار و رطوبت دار را می‌توانید با دستگاه‌های میوه‌خشک کن، خشک نمایید همچون انواع میوه، سبزیجات، آجیل، گوشت و غذای حیوانات و … می‌باشد.

قیمت و خرید میوه‌ خشک شده آسرولا و دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه در تهران و کرج

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید. شما عزیزان می‌ توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن و خرید انواع میوه خشک و دستگاه اسلایسر میوه در تهران و کرج با شماره‌ های ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل نمایید. تماس‌ های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

جهت خرید میوه خشک شده در تهران و کرج و دستگاه میوه خشک کن و دستگاه اسلایسر میوه  ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

یک دیدگاه در دستگاه میوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *