خاصیت درمانی کیوی خشک

خواص کیوی خشک | دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه | فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا
Rate this post

کیوی خشک یکی از جالب و جذاب ترین میوه‌های خشک شده می باشد. و به مخلوط انواع میوه خشک، طعم وجذابیت خاص و بی نظیری می دهد. در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با خواص درمانی کیوی خشک آشنا کنیم. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع میوه خشک ، کیوی خشک شده ، دستگاه های میوه خشک کن و دستگاه اسلایسر میوه با فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا در ارتباط باشید.

خواص کیوی خشک

همانطور که میدانیم در کشور ایران، کیوی در دسته میوه های سرد سال قرار دارد. کیوی میوه ای با طعم ترش و شیرین می باشد. ضمن اینکه طبع کیوی شیرین، گرم  و طبع کیوی ترش، سرد است و این میوه ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. اما نکته مهم این است که در طول سال به راحتی در دسترس همگان نمی باشد، اما به علت خواص منحصر به فردی که این میوه دارد می توان ازچیپس کیوی استفاده کرد و نگران ماندگاری آن نباشیم. تا حدودی از خواص میوه کیوی بهره مند شدیم. در ادامه به خاصیت درمانی این میوه خشک اشاره خواهیم نمود.

فواید و خواص درمانی کیوی

کیوی خشک دارای خواص آنتی اکسیدانی، ارتقای سیستم ایمنی، بهبود دستگاه گوارش و.. می باشد. در ادامه به هریک از این موارد خواهیم پرداخت.

  •  میوه خشک عمده کیوی دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد، زیرا منبع غنی از ویتامین C است. ویتامین C، یک آنتی اکسیدان قوی محسوب می شود، به طوری که قدرت آن در خنثی سازی رادیکال های آزاد، از کیوی یک ماده غذایی ویژه ساخته است، آن هم ماده ای که در برابر تمام آسیب های بدنی ناشی از پدیده پیری مبارزه می کند.
  • مصرف کیوی خشک سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند، کیوی حاوی مقادیر زیادی اسیدفولیک و ویتامین  C  می باشد، مصرف آن مقاومت طبیعی بدن را در برابر انواع سرماخوردگی ها بالا می برد. ضمن اینکه ویتامین C و اسیدفولیک، دو ماده ای هستند که تولید گلبول های قرمز، سفید و پادتن ها را افزایش می دهند و در نتیجه، مقاومت بدن را در مقابل بیماری های ویروسی بیشتر می نماید.

خواص کیوی خشک | دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه | فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا

فواید کیوی برای دستگاه گوارش

کیوی امکان هضم پروتئین موجود در مواد غذایی را نیز فراهم می کند و در انتها بروز سوءهاضمه، ورم معده (گاستریت) و گازهای معده، با مصرف کیوی کاهش می یابد.

چرا میوه خشک عمده مصرف کنیم

میوه در هر حالتی چه تازه و چه خشک شده، برای سلامتی فوایدی بسیار زیادی به همراه دارد. در حالت عادی میوه‌خشک شده می تواند یک میان وعده مناسب برای رفع احساس گرسنگی باشد و می توان برای مدت زمان طولانی از آن نگهداری کرد و به همین جهت، می تواند جایگزین مناسبی برای میوه تازه در خارج از فصل آن باشد. در حقیقت میوه‌خشک دسته ای از خشکبار می باشد که طی فرآیندی سنتی و یا صنعتی مقدار زیادی از آب خود را از دست داده است. بسیاری از افراد میوه‌ی تازه را به میوه‌ خشک ترجیح می‌دهند. زیرا عقیده دارند در فرایند خشک کردن و برای افزایش زمان نگهداری این محصولات، به میوه‌های خشک نمک و قند اضافه می‌شود؛ و به این خاطر، این خوراکی‌ها سالم نیستند. اگر شما از این دسته افراد هستید و این چنین تفکری دارید، کاملا غلط فکر می کنید.

میوه خشک آسرولا

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن ، نوار نقاله ، دستگاه شستشوی سه وان میوه ، دستگاه پوست کن میوه ، اسلایسر صنعتی میوه با شماره‌های  ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *