حقایق ناگفته در رابطه با میوه خشک

میوه خشک | دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه | فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا
Rate this post

انواع میوه‌خشک یکی از سالم ترین و مغذی ترین میان وعده ها و تنقلات شناخته شده بین مردم ایران می باشد. جالب است بدانید این ماده غذایی برای هزاران سال از غذاهای مدیترانه ای محسوب می شده است. این ماده غذایی بسیار مغذی و یک میان وعده ی سالم می باشد. دراین مقاله به طور مفصل درباره میوه‌خشک و تأثیر آن بر روی سلامتی صحبت خواهیم نمود. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع میوه‌خشک ، سیب خشک شده ، دستگاه های میوه خشک کن و دستگاه اسلایسر میوه با فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا در ارتباط باشید.

میوه خشک چیست

میوه‌خشک میوه ای می باشد که تقریبا تمام آب آن بوسیله روش های گوناگون خشک می شود و در گروه خشکبار قرار دارد. در طول این فرآیند، حجم میوه کم و کوچک شده و انرژی آن متراکم می شود. انواع این میوه‌خشک شده شامل سیب، کیوی، نارگیل و…می باشند.  ضمن اینکه انواع دیگر آن نیز گاهی به اصطلاح به صورت شکری قابل دسترس همگان است.

این گونه میوه ها شامل انبه، آناناس، موز و سیب می باشد. یکی از ویژگی های میوه‌خشک نسبت به میوه تازه این است که می توان آن را خیلی طولانی تر از میوه های تازه نگهداری نمود. یک تکه میوه‌خشک شده به اندازه ی یک میوه ی تازه، مواد مغذی دارد اما در یک حجم کم تر و فشرده تر. به همین جهت یک وعده ی آن می تواند درصد زیادی از نیاز روزانه ی بدن را با بسیاری از ویتامین ها و  مواد معدنی مانند اسید فولیک تامین نماید.

تأثیرات میوه‌خشک بر روی سلامتی

طبق مطالعات انجام شده افرادی که میوه خشک عمده مصرف می کنند در مقایسه با اشخاصی که از این ماده غذایی مصرف نمی کنند، کمتر وزن اضافه کرده و مواد مغذی بیشتری مصرف می نمایند. میوه‌خشک همچنین منبع بسیار خوبی از ترکیبات گیاهی همانند آنتی اکسیدان های قوی می باشد. این ماده غذایی سرشار از قند طبیعی و کالری استو و این در حالی می باشد که میوه ها، دارای مقدار قابل توجهی قند طبیعی هستند. چراکه آب آن خارج شده  است و این امر سبب تمام شدن قند و کالری در حجم کمتری می شود.

 

میوه خشک | دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه | فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا

 

نکات خانگی میوه خشک

همانند بسیاری از غذاهای دیگر، میوه‌خشک نیز دارای جنبه های بد و خوب می باشد. میوه‌خشک می تواند مقدار زیادی از فیبر و مواد مغذی بدنتان را افزایش دهد و بدن شما را با مقدار بسیار بالایی از آنتی اکسیدان ها اشباع کند. با این حال، قند و کالری زیادی را در خود جای داده است و زمانی که بیش از اندازه مورد استفاده قرار گیرد، مشکلات فراوانی را ایجاد می نماید. به همین دلیل، میوه‌خشک باید تنها با مقدار کم و ترجیحا با سایر غذاهای مغذی دیگر مصرف شود. همچنین جزء مواد غذایی با کربوهیدرات بالا محسوب می شود و برای رژیم های غذایی با کربوهیدرات پایین مناسب نمی باشد. در پایان باید ذکر نمود که میوه خشک یک ماده ی غذایی بی نقص نیست، اما قطعا میان وعده ای  بسیار سالم تر و مغذی تر از چیپس یا دیگر تنقلات صنعتی می باشد.

میوه‌خشک آسرولا

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن ، نوار نقاله ، دستگاه شستشوی سه وان میوه ، دستگاه پوست کن میوه ، اسلایسر صنعتی میوه با شماره‌های  ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *