آیا میوه خشک باعث چاقی می شود؟

میوه خشک | دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه | فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا
Rate this post

سوالی که این روزها ذهن افراد مشغول کرده است این مسئله می باشد که آیا میوه‌خشک سبب چاقی می شود؟ وزن و سلامتی شما به فاکتورهای متعددی بستگی دارد، از ژنتیک گرفته تا میزان فعالیت شما در طول روز می تواند در این امر تاثیر گذار باشد؛ بنابراین تنها نمی توانید با تکیه بر رژیم غذایی وزن خود را کاهش دهید. در ادامه این مقاله به این سوال و ابهامات پاسخ خواهیم داد. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع میوه خشک ، دستگاه های میوه خشک کن و دستگاه اسلایسر میوه با فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا در ارتباط باشید.

آیا میوه خشک سبب افزایش وزن می شود

 میوه‌های خشک شده در مقایسه با میوه‌های تازه، اغلب کالری بالاتری دارند و در نتیجه بیشتر موجب افزایش وزن خواهند شد. اما اگر بیشتر از حدی که کالری می سوزانید کالری استفاده نکنید با مصرف میوه خشک، وزن شما به هیچ عنوان اضافه نخواهد شد. در صورتی که میزان پروتئین ورودی به بدنتان را کنترل کنید، میوه‌خشک‌ها با میزان مواد مغذی ای که دارند حتی می توانند به کاهش وزن نیز کمک کنند. ضمن اینکه نوع تهیه شدن این خشکبار به شدت حائز اهمیت است، چرا که برخی به آن شکر اضافه می کنند که موجب افزایش وزن می شود، اما اگر به صورت طبیعی خشک شود، بسیار سالم و مقوی می باشد.

تاثیر میوه‌خشک بر کاهش وزن

بر اساس یک تحقیق ۵ ساله بر روی رژیم غذایی که در سال ۲۰۱۱ در نشریه ی تحقیقات تغذیه منتشر شده است، میوه خشک عمده با وجود کالری بالایی که دارند، حتی در صورتی که بیشتر از حد نیاز مصرف شوند، سبب کاهش وزن خواهد شد. به بیان دیگر، اضافه کردن میوه‌خشک به رژیم غذایی موجب افزایش وزن نمی شود و در عوض می تواند به کاهش وزن کمک شایانی نماید.

در این آزمایش پژوهشگران الگوهای غذایی حدود ۱۳۰۰۰ آمریکایی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و دریافتند که، اشخاصی که روزانه حداقل یک هشتم فنجان میوه‌خشک، مصرف می کنند در برابر کسانی که میوه‌خشک مصرف نمی کنند کمتر در معرض چاقی قرار گرفته اند. این تحقیقات الزاما به این معنا نیست که مصرف میوه‌خشک باعث کاهش وزن می شود، زیرا به غیر از این مورد، به طور کلی افرادی که میوه‌خشک مصرف می کردند نسبت به بقیه رژیم غذایی سالم تری داشته و تنها ثابت کردند که میوه‌خشک مستقیما سبب افزایش وزن نمی شود.

 

خرید میوه خشک رژیمی

چه هدف و مقصود شما افزایش وزن باشد و چه کاهش آن، سالم ترین نوع میوه خشک را انتخاب کنید. از میوه‌خشک‌هایی که به آنها شکر اضافه شده دوری نمایید و انواعی را انتخاب کنید که دارای قند طبیعی هستند. چراکه میوه‌های خشک شده ای که به آنها شکر اضافه شده، دارای کالری بیشتر و بدون هیچ ماده ی مغذی هستند. بنابراین حتی اگر قصد افزایش وزن دارید بهتر است برای کالری ورودی بیشتر، میوه‌های خشک با قند طبیعی بیشتری را نوش جان کنید.

میوه‌خشک آسرولا

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن ، نوار نقاله ، دستگاه شستشوی سه وان میوه ، دستگاه پوست کن میوه ، اسلایسر صنعتی میوه با شماره‌های  ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *