نحوه خشک کردن نارگیل

خشک کردن نارگیل تازه | خرید نارگیل خشک | فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا
4/5 - (1 امتیاز)

یکی از مهم ترین دلایل استفاده بسیار نارگیل خشک شده این است که در مقایسه با نارگیل تازه ماندگاری بیشتری دارد و در مواقع اضطراری می توانید از آن استفاده کنید. پودر نارگیل را نیز می‌توانید از سوپری‌ها خریداری کنید؛ یا در خانه تهیه نمایید. از پودر نارگیل خشک شده در انواع شیرینی و سایر خوراکی‌ها نیز می‌توانید استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم به نحوه خشک کردن نارگیل تازه بپردازیم.جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع میوه‌خشک ، نارگیل خشک ، دستگاه های میوه خشک کن و دستگاه اسلایسر میوه با فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا در ارتباط باشید.

نحوه خشک کردن نارگیل تازه

خشک کردن نارگیل تازه در اشکال مختلف وجود دارد. مانند خشک کردن در فر، هوای آزاد، دستگاه میوخ خشک کن و.. وجود دارد.

  • خشک کردن در فر

در ابتدا پوست سخت نارگیل تازه را بگیرید و میوه‌ی نارگیل را به تکه‌های کوچک و مساوی تقسیم کنید. اگر می خواهید پودر نارگیل بدست آمده کاملا سفید باشد؛ پوست قهوه‌ای را با پوست کن جدا کنید. برش‌های نارگیل را در غذا ساز چرخ کرده و روی کاغذ آشپزی بریزید. ضمن اینکه می‌توانید برش های نارگیل را از جهت گوشت سفید میوه رنده کنید. فر را در دمای۲۵۰ درجه فارنهایت (۱۲۱ درجه سلسیوس) قرار دهید. سپس بگذارید نارگیل خنک شود و آن را در یک ظرف در بسته قرار دهید. نارگیل را در یک جای خشک و خنک مانند یخچال نگهداری نمایید.

  • خشک کردن در هوای آزاد

پس از پوست کندن و برش زدن میوه خشک عمده نارگیل؛ برش‌ها را در جای گرم و خشک مانند کنار شومینه، شوفاژ یا بخاری قرار دهید. پس از یک روز که رطوبت میوه کمتر شد؛ نارگیل را رنده کنید یا در غذاساز پودر کنید. پودر نارگیل را در یک سینی مسطح پهن کنید و در جای گرم و خشک قرار دهید تا بصورت کامل خشک شود. پس از خشک شدن کامل، دوباره می‌توانید آن را در میکسر کامل پودر کنید تا دانه‌ها ریز تر شوند.

خشک کردن نارگیل تازه | خرید نارگیل خشک | فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا

دستورالعمل تهیه چیپس نارگیل

پس از جدا کردن پوست سخت و قهوه‌ای نارگیل، میوه را به شکل خلالی برش بزنید. با استفاده از فر یا دستگاه خشک کن ، تراشه‌های نارگیل تازه را کاملا خشک نمایید. شما باید با لمس کردن و فشردن آنها، می‌توانید بگویید که آنها خشک شده‌اند یا خیر. اگر هنوز مقداری نرم و انعطاف پذیر هستند و به آسانی خزد نمی شوند، باید مدت زمان طولانی‌تری آنها را نگهداری نمایید تا خشک شوند. ضمن اینکه باید به آسانی به دو نیم شوند. اگر از فر استفاده می‌کنید، پایین ترین دما و اگر از مایکروفر بر روی شماره یک تنظیم کنید.

بسته به سلیقه خود می‌توانید چیپس نارگیل را برشته کنید. در‌این حالت به حرارت دادن نارگیل تازه در دستگاه خشک کن یا فر ادامه دهید تا آنها به آرامی برشته شوند. در ابتدا شروع به طلایی شدن می‌کنند، و در ادامه به رنگ قهوه ای تیره تغییر می کنند. شما می توانید این فرایند را با بالا بردن درجه حرارت سریع تر انجام دهید. تنها نکته ای که وجود دارد این است که چیپس نارگیل به ‌سرعت و به آسانی می‌سوزد. اگر بسوزد، مزه‌ی مطلوبی نخواهد داشت.

میوه‌خشک آسرولا

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن ، نوار نقاله ، نارگیل خشک ، دستگاه پوست کن میوه ، اسلایسر صنعتی میوه با شماره‌های  ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *