فواید نارگیل خشک

نارگیل | خرید و قیمت نارگیل خشک | میوه خشک | خرید دستگاه میوه خشک کن
Rate this post

در مقایسه با سایر میوه‌های خشک، نارگیل خشک از خواص کمتری برخوردار است. نارگیل‌یک میوه متعلق به درخت نخل کوکوس است، صدها گونه نارگیل‌در سرتا سر هند یافت می‌شود و طعم آن با توجه به قلیایی بودن خاک متفاوت است. برای خرید و اطلاع از قیمت نارگیل خشک ، جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع میوه‌ خشک در تهران و کرج ، دستگاه های میوه خشک کن و دستگاه اسلایسر میوه با شرکت میوه خشک آسرولا در ارتباط باشید.

ارزش غذایی و مزایای نارگیل خشک

نارگیل‌سرشار از ویتامین‌ها، کالری و مقدار زیادی مواد معدنی است. به طور متوسط 400 گرم نارگیل تقریبا تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را در یک روز تامین می‌کند. 100 گرم نارگیل‌حاوی 350 گرم کالری است.

میوه نارگیل‌شامل اسیدهای اشباع مانند اسید اوریک و ترکیبات فعال زیستی بوده که برای سلامت ضروری می‌باشد.

نارگیل‌منبع عالی مس، کلسیم، منگنز،منیزیم و روی می‌باشد. همچنین منبع خوبی از فولات، نیاسین، تیامین و پیریدوکسین است و به طور کلی سرشار از پتاسیم می‌باشد.

آب نارگیل هم بسیار با طراوت بوده و حاوی الکترولیدها، قندهای ساده، مواد معدنی، کاتالاز، اسید فسفاتیز، دی هیدروژن پروکسید و پلی مراز می‌باشد.

نه تنها آب نارگیل‌بلکه روغن آن هم به عنوان یک غذای بسیار مناسب طبقه بندی می‌شود. ترکیب منحصر به فرد آن با اسیدهای چرب می‌تواند تاثیر عمیقی روی سلامت شما داشته باشد.

مزایای نارگیل خشک

خواص و مزایای بیان شده در این قسمت از مقاله برای پوست، مو و سلامتی بسیار مفید می‌باشد.

خواص ضد پیری نارگیل خشک

کینتین، سیتوکینین و ترانسیتین موجود در نارگیل، دارای خواص ضد پیری و ضد سرطانی برای بدن هستند.

مناسب برای پاکسازی پوست

مصرف میوه خشک عمده نارگیل و تازه و جذب آن، موجب زیبایی و سلامت پوست می‌شود. کافی است 1 قاشق چایخوری روغن نارگیل را روی پوست ماساژ دهید، این کار موجب رفع جوش شده و به پاکسازی پوست کمک می‌کند.

خواص نارگیل برای مو

استفاده از روغن و آب نارگیل‌برای درمان ریزش مو بسیار مفید می‌باشد. قبل از حمام موهای خود را با آب یا روغن نارگیل ماساژ داده و سپس بشویید. این کار سبب تقویت و پرپشت شدن موها شده و موها را صاف و نرم خواهد کرد.

نارگیل | خرید و قیمت نارگیل خشک | میوه خشک | خرید دستگاه میوه خشک کن

کاربرد نارگیل

از نارگیل‌استفاده‌های فراوانی می‌شود. مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی جزو کاربردهای نارگیل می‌باشد. گوشت داخلی دانه بالغ به صورت منظم از رژیم غذایی بسیاری از مردم در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری است. نارگیل‌ها از دیگر میوه‌ها متمایز هستند؛ زیرا اندوسپرم آن‌ها سرشار از مقادیر زیادی از مایع روشن است.

نارگیل‌رسیده را می‌توان به عنوان دانه‌های خوراکی استفاده کرد و یا برای روغن و شیر گیاه از گوشت آن استفاده کرد. گوشت نارگیل خشک شده کاپرا نامیده می شود و روغن و شیر حاصل از آن معمولا در آشپزی به خصوص سرخ کردن استفاده می‌شود. همچنین در صابون و لوازم آرایشی  هم استفاده های فراوانی از آن می‌شود.

پوسته‌های سخت، پوسته‌های فیبری و برگ‌های طولانی پاینت را می توان به عنوان مواد برای ساخت انواع محصولات برای مبلمان و دکوراسیون استفاده کرد. نارگیل نیز در جوامع خاص، به ویژه در هند، اهمیت فرهنگی و مذهبی دارد و از آن در آیین هندو استفاده می شود.

قیمت و خرید میوه‌ خشک شده و نارگیل خشک آسرولا و دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه در تهران و کرج

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید. شما عزیزان می‌ توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن و خرید انواع میوه خشک و دستگاه اسلایسر میوه در تهران و کرج با شماره‌ های ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل نمایید. تماس‌ های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

جهت خرید میوه خشک شده در تهران و کرج و دستگاه میوه خشک کن و دستگاه اسلایسر میوه  ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *