دستگاه میوه خشک کن کابینتی

دستگاه میوه خشک کن کابینتی | دستگاه هسته گیر ، میز کار ، تولید میوه خشک آسرولا
Rate this post

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت و خرید انواع میوه خشک و دستگاه هسته گیر ، میز کار و دستگاه میوه خشک کن کابینتی با ما تماس حاصل نمایید و یا ما را در آسرولا همراهی کنید. مجموعه تولید میوه خشک آسرولا دارای بهترین دستگاه‌های میوه خشک می‌باشد.

دستگاه خشک کن کابینتی چیست؟

دستگاه خشک کن کابینتی  محیطی را ایجاد خواهد کرد که فضای کمی نیاز باشد، اما سطح تقریبا بزرگی برای خشک کردن و توانایی تغییرات مکرر محصول را فراهم خواهد نمود.

دستگاه خشک کن کابینتی دارای یک اتاق خشک کن با سیستم کندانسور و یک سیستم گرمایی می‌باشد. بنابراین خشک کردنی مناسب با کارایی بالا همچنین فضایی کم و سینی خشک کن زیاد خواهیم داشت.

دستگاه خشک کن کابینتی برای خشک کردن چه محصولاتی مناسب است؟

دستگاه خشک کن کابینتی برای مصارف متعددی کاربرد دارد که به شرح مختصر هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

محصولات گوشتی شامل: گوشت، ماهی، مرغ، غذای حیوانات خانگی

سبزیجات و میوه‌ها : جعفری، هویج، کرفس، سیب زمینی، زردآلو، انجیر، موز، سیب، گلابی لوبیا، نخود فرنگی، گیاهان، گوجه فرنگی، سیب زمینی، زیتون

 محصولات شیمیایی: کالاهای فله‌ای در صنایع دارویی و شیمیایی شامل: اکسید فلزی، رنگدانه و…

کاربرد سینی کابینت خشک کن را می‌توان برای پردازنده های کوچک و متوسط نام برد، همچنین یک خشک کن محلی ساخته شده، برای خشک کردن محصولات فاسد مانند میوه ها و ماهی ها طراحی شده است.

اجزای دستگاه خشک کن کابینتی

  •  واحدهای گرمایشی مانند بخاری سیم نیکروم، نفت گاز مایع (LPG) یا کوره‌های زیست توده و تبادل گرما به منظور خشک کردن محصولات.
  • کابینت خشک کردن که به عنوان اتاق خشک کردن است.
  •  مجموعه‌ای از سینی های خشک کردن که درون آن محصولات، طی خشک شدن قرار می‌گیرند؛
  •  دستگاه‌های حرکتی هوا همچون دودکش‌ها، ورودی‌های هوا و / یا خروجی ها برای تخلیه رطوبت هوا و فن؛

انواع دستگاه میوه خشک کن کابینتی یا کابینی

یکی از روش های نگهداری مواد غذایی خشک کردن می‌باشد که در حال حاضر با استفاده از دستگاه های خشک کن امکان پذیر است. یکی از علت‌های مهم تولید میوه خشک عمده ، کاهش و حذف میکرو ارگانیسم‌های بیماری زا و همچنین افزایش طول عمر مواد غذایی است. چون محیط های آبی و دارای رطوبت، زمینه‌ی مناسبی برای رشد میکروب‌ها و گسترش انواع آلودگی می‌باشد.

انواع روش خشک کردن

روش‌های خشک کردن دو دسته هستند، یک روش خشک کردن به روش طبیعی و روش دیگر خشک کردن به روش مصنوعی می‌باشد.

خشک کردن طبیعی:

این روش به وسیله‌ی عوامل طبیعی در طبیعت انجام می‌پذیرد، مانند انرژی خورشیدی.

خشک کردن به روش مصنوعی:

در این روش با استفاده از ماشین آلات خشک کن برای حذف و جذب آب اضافی در مواد غذایی استفاده خواهد شد و در نهایت مدت زمان نگهداری مواد غذایی افزایش می‌یابد.

خشک کن های کابینتی:

خشک کن‌های کابینتی برای خشک کردن انواع چیپس میوه و سبزی کاربرد دارند. این نوع از خشک کن ها دارای مزایایی از جمله؛ قیمت مناسب، فضایی که آشغال می‌کنند و کاربری آسان، در بیشتر موارد برای مصارف صنعتی، کارگاهی و خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع دستگاه میوه خشک کن کابینتی

خشک کن های کابینتی به سه دسته تقسیم می‌شوند که با توجه به در نظر گرفتن حجم تولید، می‌توان گزینه مناسب را از میان آن‌ها انتخاب نمود.

خشک کن تک کابین

خشک کن‌های صنعتی میوه و سبزی در سایز تک کابین با ظرفیت تقریبا 100 کیلوگرم، کوچکترین خشک کن صنعتی هستند. همچنین امکان تولید محصولی بسیار با کیفیت را ایجاد خواهند کرد.

خشک کن دوکابین

خشک کن دو کابین جزو نمونه بزرگتری است که با وزن حدودا 600 کیلوگرم و همچنین ظرفیت تقریبا 200 کیلوگرم  ورودی میوه های مختلف را دارد. حمل و نقل آن با جرثقیل است، در حالی که برای جا به جایی‌های افقی از چرخ‌های زیر دستگاه استفاده می‌شود.

خشک کن سه کابین

دستگاه خشک کن سه کابین، مهم‌ترین و بزرگترین دستگاه خشک کن برای راه اندازی خط تولید میوه و سبزی است.

 تولید میوه خشک آسرولا

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه های میوه‌ خشک کن و اسلایسر با کارشناسان آسرولا تماس بگیرید تا از مشخصات دقیق دستگاه خشک کن میوه و دستگاه هسته گیر مطلع شوید و آنلاین خرید کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ، انواع میوه خشک ، دستگاه هسته گیر ، میز کار و دستگاه میوه خشک کن با شماره  ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 تماس حاصل نمایید و یا ما را در آسرولا همراهی کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *