میوه شگفت انگیز آناناس

این مقاله به فواید و مضرات آناناس می‌پردازد. برای اطلاع از قیمت میوه خشک و دستگاه های میوه خشک کن و خرید میوه خشک در کرج با شماره ۰۹۱۹۶۰۱۹۵۸۹
Rate this post

آناناس نوعی میوه بوده که ریشه آن از اروگوئه و برزیل است. این گیاه بومی و دائمی ناحیه گرمسیر قاره آمریکا می‌باشد. در کوبا، پورتوریکو و هاوایی از نظر محصول، آناناس در رتبه اول قرار داد. آب و گوشت این میوه را به مقدار زیاد کنسرو می‌کنند و همچنین در جزایر فیلیپین از برگ‌های خاردار آن رشته‌هایی به دست می‌آید که با آن پارچه می‌بافند. در این مقاله به فواید و مضرات آناناس می‌پردازیم. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت میوه خشک و دستگاه های میوه خشک کن با کیفیت و هم چنین خرید میوه خشک در کرج با شماره ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 تماس حاصل نمایید و یا ما را در آسرولا همراهی کنید.

فواید و مضرات آناناس برای بدن

ویتامین C موجود در آناناس، استخوان‌ها و بافت‌های بدن را تقویت می‌کند. طی یک مطالعه مشاهده شده است که منگنز در پیشگیری از پوکی استخوان در زنان یائسه بسیار موثر بوده است.

میوه خشک عمده آناناس حاوی مقدار زیادی از ویتامین‌های B بوده که مغز را به سمت عملکرد بهتر سوق داده و توانایی را برای مقابله با استرس به طور موثر بالا می‌برد.
ترکیبات گس شده در آناناس به سفت کردن بافت های لثه و حتی جلوگیری از سرطان دهان کمک می‌کند. در واقع آناناس در بیشتر مواقع برای تثبیت کردن دندان و یا عقب کشیدن لثه تجویز می‌شود.
با جویدن مقداری آناناس دندان خود را سالم و قوی نگه دارید.
احتمالا می‌دانید که خواص ضد التهابی آناناس در درمان بسیاری از اختلالات بدن مفید است. این میوه همچنین به کاهش التهاب در لوله‌های برونش، که به طور کلی به علت برونشیت ایجاد می‌شود، کمک می‌کند.

مضرات آناناس

احتمال تداخل با داروها:

ممکن است آناناس با داروهایی همچون ضد انعقاد کننده‌ها، رقیق کننده‌های خون، داروهای خواب آور و داروهای ضد افسردگی تداخل پیدا کند.

اختلالات قلبی:

افرادی که داروهای مسدود کننده بتا مصرف می‌کنند، باید آناناس را به طور متوسط مصرف نمایند، زیرا میزان پتاسیم خون را بالا می‌برد و باعث افزایش ریسک خطر خواهد شد.

بیماری های برگشت اسید معده (GERD):

افرادی که از GERD رنج می‌برند، ممکن است اگر مقدار زیادی آناناس بخورند شاهد افزایش علائم جدی مانند تپش قلب و استفراغ شوند.

این مقاله به فواید و عوارض آناناس می‌پردازد. برای اطلاع از قیمت میوه خشک و دستگاه های میوه خشک کن و خرید میوه خشک در کرج با شماره ۰۹۱۹۶۰۱۹۵۸۹

آناناس کنسرو شده:

مواد نگهدارنده مثل قند در قوطی های کنسرو شده برای همه مضر است، به خصوص برای افراد دیابتی و آن هایی که می‌خواهند وزن کم کنند.

آناناس در بارداری:

بروملین قاعدگی را تحریک خواهد کرد، بنابراین خانم‌های باردار باید از مصرف این میوه خشک عده در 3 ماهه اول اجتناب کنند تا از احتمال سقط جنین جلوگیری شود.

عمدتاً اثرات جانبی آناناس به دلیل نسبت های بالای بروملین و ویتامین C آن می‌باشد.

همچنین، آناناس نارس برای مصرف بسیار مضر بوده و باید از آن اجتناب کرد. طبق تحقیقات انجام شده، اثرات جانبی معمولی خوردن آناناس شامل این موارد می‌شود:

  • استفراغ
  • تورم در دهان و گونه ها
  • خارش پوست
  • اسهال
  • سردرد

قیمت و خرید انواع میوه خشک و  دستگاه خشک کن میوه آسرولا در تهران و کرج 

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌های میوه‌خشک کن و اسلایسر با کارشناسان آسرولا تماس بگیرید تا از مشخصات دقیق دستگاه‌های میوه‌خشک کن و اسلایسر  مطلع شوید و آنلاین خرید کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه میوه خشک سیب خشک ، انواع میوه خشک و دستگاه هسته گیر ، اسلایسر و پوست کن با شماره ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971  در تهران و کرج حاصل نمایید و یا ما را در آسرولا همراهی کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *