خواص بی نظیر میوه خشک

خواص میوه خشک | خرید میوه خشک | قیمت میوه خشک | مزایای میوه خشک | میوه خشک آسرولا
Rate this post

خواص بی نظیر میوه خشک در طیف وسیعی قرار دارد. میوه خشک یک میان وعده سبک بوده که بسیاری از متخصصین به دلیل مزیت‌های بی شماری که دارد خوردن آن را توصیه می‌کنند. در این مقاله به خواص میوه خشک و مزایای آن می‌پردازیم. برای خرید میوه خشک و اطلاع از قیمت انواع آن‌ها در سایت  آسرولا با شماره ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 تماس بگیرید.

میوه خشک چیست؟

میوه خشک عمده میوه‌ای است که تقریبا همه آب خود را از طریق خشک کردن از دست می‌دهد. در طی فرآیند خشک شدن، حجم میوه کاهش می‌یابد. یکی از مزایای میوه خشک نسبت به میوه‌ی تازه، مدت زمان نگهداری آن می‌باشد. میوه خشک را می‌توان برای مدت زمان طولانی و بیرون از یخچال نگهداری کرد.

یک تکه میوه خشک همان ارزش غذایی میوه‌ی تازه را دارا است. با این تفاوت که میوه‌ی خشک به صورت فشرده شده در یک بسته، بسته بندی می‌شود.

میوه‌های خشک حاوی فیبر، مواد معدنی و ویتامین می‌باشند، بنابراین به عنوان یک میان وعده می‌توانند درصد زیادی مواد مغذی را وارد بدن نمایند. فیبر زیادی که در میوه‌های خشک وجود دارد به عنوان یک منبع غنی از آنتی اکسیدان پلی‌فنول بوده و وجود آن در میوه‌ها‌ی خشک در بهبود جریان خون، سلامتی و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌ها موثر است. ممکن است در فرآیند خشک شدن میوه تازه، مقداری از ویتامین C آن از بین برود.

تاثیر میوه خشک در بدن

با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است، مصرف میوه خشک برای اشخاصی که قصد کاهش وزن دارند بسیار مفید است. زیرا با خوردن میوه خشک که منبع سرشار از مواد مغذی است، می‌توانند سلامت خود را حفظ کرده و به کاهش وزن خود کمک نمایند.

باتوجه به تحقیقاتی که در ایالت متحده آمریکا با بررسی ارتباط مصرف میوه‌های خشک، کیفیت غذا، شاخص‌های تن سنجی، اضافه وزن و چاقی صورت انجام شد، مصرف میوه خشک شده با افزایش کیفیت رژیم غذایی و کاهش وزن در بزرگسالان ایالات متحده همراه بوده است. با توجه به این تحقیقات با افزایش مصرف مواد مغذی، میزان کیفیت رژیم غذایی بالاتر و ضریب چاقی پایین‌تر بوده و نمره کل شاخص تغدیه سالم در این تحقیق به طور معنی داری در مصرف کنندگان میوه خشک نسبت به غیر مصرف کنندگان میوه خشک بالا بود.

همچنین میزان کاهش وزن، شاخص توده بدنی و دور کمر در مصرف کنندگان میوه خشک کمتر از کسانی بود که میوه خشک مصرف نمی‌کردند، گزارش داده شد.

مزایای میوه خشک

میوه خشک فقط میوه تازه بی آب است. در واقع اکثر مواد مغذی در میوه خشک به صورت خالص‌تر و مغزی تر یافت می‌شود. ولی باید به این نکته توجه نمایید که از میوه خشک مرغوب و با کیفیت استفاده کنید.

پیشنهاد ما به افرادی که نگران سلامتی خود هستند خرید میوه خشک با کیفیت بالا می‌باشد.

قبل از شروع مصرف میوه خشک به این نکته توجه کنید که یک واحد هلو خشک شده، به اندازه یک واحد هلو تازه نیست، چون دو برابر یک واحد هلو تازه کالری و شکر دارد.

کریسی ولینگتون، متخصص تغذیه در لنکس، ماساچوست می گوید:

“ما با چشمان خود غذا می خوریم، بنابراین احتمال دارد که میوه های خشک بیشتری مصرف کنیم. یک فنجان میوه تازه یک واحد را تشکیل می‌دهد. هنگام خوردن میوه خشک، کمی دقت نمایید به عنوان مثال، یک چهارم فنجان کشمش به جای یک واحد انگور ( یک فنجان ) میل بفرمایید.

قیمت و خرید انواع میوه خشک عمده و  دستگاه خشک کن میوه آسرولا در تهران و کرج 

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه‌های میوه‌خشک کن و اسلایسر با کارشناسان آسرولا تماس بگیرید تا از مشخصات دقیق دستگاه‌های میوه‌خشک کن و اسلایسر  مطلع شوید و آنلاین خرید کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه میوه خشک سیب خشک ، انواع میوه خشک و دستگاه هسته گیر ، اسلایسر و پوست کن با شماره ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971  در تهران و کرج حاصل نمایید و یا ما را در آسرولا همراهی کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *