آیا می دانید آناناس خشک چه فوایدی دارد؟

آناناس خشک | قیمت و خرید آناناس خشک | دستگاه میوه خشک در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا
Rate this post

آناناس‌خشک یکی از میوه خشک عمده های جذاب و خوشمزه است که منبع خوبی برای جذب کلسیم، پتاسیم، منگنز، فیبر، همچنین ویتامینهای A،B،C می باشد. در این مطلب با خواص آناناس خشک آشنا خواهیم شد. برای اطلاع از قیمت و خرید میوه خشک آناناس ، دستگاه میوه خشک کن و هسته گیر با فروشگاه اینترنتی آسرولا در ارتباط باشید.

خواص میوه خشک آناناس

 به علت دارا بودن فلورید موجود در آناناس خشک ، این خشکبار برای جلوگیری از ابتلا به سرطان بسیار مفید است. این میوه خشک برای استخوان سازی و سلامت استخوان های بدن بسیار مفید بوده و همینطور موجب بهبود سرما خوردگی و کاهش سرفه، درمان بیماری های قلبی و عروقی و تقویت سیستم دفاعی بدن می شود. در ادامه به برخی از خواص دیگر این میوه خشک خوش طعم می پردازیم.

داروی موثر آکنه

 این میوه خشک به خلاص شدن شما از شر جوش‌های مقاوم کمک می‌کند. وجود ویتامین C در آناناس سبب کاهش التهابات پوستی می شود و موجب درمان آن می باشد.

جوان کننده پوست

آناناس خشک به روی پوست تاثیر مثبتی دارد و افرادی که می‌خواهند پوست‌ صاف و نرمی داشته باشند، بهتر است آناناس خشک را در برنامه غذایی خود بگنجانند. این میوه خشک موجب کلاژن سازی می شود، هرچه میزان کلاژن سازی قوی‌تر باشد، پوست شما سالم‌تر خواهد بود.

جلوگیری از ریزش مو

گنجاندن میوه خشک عمده آناناس خشک در وعده های غذایی، راه ‌حلی برای قطع ریزش مو می باشد. ویتامین C یک عنصر مهم است که به جلوگیری از ریزش مو کمک شایانی می‌نماید. آنزیم‌های موجود در آناناس فولیکول‌های مو را تقویت می‌کند و موجب افزایش ضخامت مو می‌شود.

سرماخوردگی

آناناس‌خشک به میزان فراوانی ویتامین C و بروملائین دارد که با عفونت‌های میکروبی مبارزه می‌کنند. خوردن آناناس چه به صورت تازه و خشک همراه با داروهای تجویزی می‌تواند به درمان سرماخوردگی و سرفه کمک کند.

استحکام استخوان‌

آناناس خشک را به رژیم غذایی‌تان اضافه نمایید و به این ترتیب می‌توانید به سرعت صاحب استخوان‌هایی قوی‌تر شوید. این میوه خشک موجب تقویت استخوان‌ها و بافت‌های همبند می شود و مقاومت بدن را بالا ی برد.

آناناس خشک | قیمت و خرید آناناس خشک | دستگاه میوه خشک در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا

فواید آناناس‌خشک بر فشار خون

اگر از بیماری فشار خون بالا رنج می‌برید، می بایست مصرف منظم آناناس خشک را شروع کنید. مقادیر بالای پتاسیم و مقادیر کم سدیم در آناناس به حفظ سطح طبیعی فشار خون افراد مبتلا به این بیماری کمک فراوانی می‌کند.

کرم روده

آناناس حاوی آنزیم‌های گوارشی بروملائین می باشد، بنابراین رژیم غذایی حاوی آناناس کمک می‌کند تا برخی از انگل‌های روده‌ای مانند کرم‌های نواری روده از بین بروند.

شرایط نگهداری آناناس‌خشک

برای سالم ماندن این میوه خشک باید مراحل زیر را رعایت کنید:

  • درجای خشک و خنک نگهداری شود.
  • از نور مستقیم خورشید دور باشد.
  • بهتر است در بسته های اصلی زیپ دار وجیسنک نگهداری شود.
  • درصورتی که قرار است بیشتر از 6ماه مصرف شود می بایست در فریز نگهداری شود.
  • برای حفظ کیفیت آجیل و خشکبار می توانید پس از باز کردن بسته های میوه خشک آن ها را در بطری های خالی نوشابه ریخته و مقدار کمی نمک در کف ظرف بریزید وسپس در کابینت نگهداری کنید.

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن آسرولا آناناس را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن و آناناس خشک با شماره‌های  ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *