وان شستشوی میوه چیست؟

دستگاه شستشوی سه وان میوه | دستگاه میوه خشک کن | فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا
Rate this post

یکی از مراحل مهم و اصلی تهیه میوه خشک، شستن میوه ها می باشد. برای این امر نیاز به وان های شستشو میوه می باشد. در این مقاله به کاربرد وان شستشوی میوه می پردازیم. جهت اطلاع از قیمت و خرید وان شستشوی میوه ، سه وان و تک وان، میوه خشک و دستگاه میوه خشک کن به فروشگاه اینترنتی آسرولا مراجعه نمایید.

کاربرد دستگاه شستشوی سه وان میوه

دستگاه شستشوی وان، به شکل سه وان شستشو، جهت شستشوی انواع میوه، مورد استفاده قرار می گیرد. البته در برخی از موارد در سبزیجات نیز از شستشوی سه وان استیل استفاده می شود. دستگاه شستشوی میوه با دارا بودن سیستم تولید حباب از کف، همچنین سیستم آب پاش دوشی  و دارا بودن نازل های آب پاش که، موجب ایجاد جریان گردابی بهتر و شستشوی کامل تر میوه و سبزی می شود. از مزیت های دیگر این دستگاه، برای شستشوی بهتر میوه می باشد. در وان اول گل گیری صورت می گیرد و در وان دوم میوه ها ضدعفونی می شوند، در وان سوم میوه ها شستشوی تکمیلی می شوند. قابلیت اضافه کردن نوار آبگیری در انتهای دستگاه وجود دارد، همچنین نوار نقاله موجود در وان شستشو که جهت تخلیه وان،  از میوه شسته شده کاربرد دارد به صورتی طراحی شده است که قابلیت سری شدن وان های شستشوی اضافی و ایجاد سیستم های شستشوی پنج وان برای سبزی وجود دارد.

دستگاه شستشوی سه وان میوه | دستگاه میوه خشک کن | فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا

دستگاه شستشوی میوه

نحوه عملکرد این دستگاه به این صورت می باشد که میوه و یا صیفی جات در ابتدای وان شستشو ریخته می شود و با حالت غلیان ناشی از حباب ساز کف و همچنین پاشیدن آب توسط نازل های شستشو، محصولاتی مانند: سیب ، پرتقال، لیمو، انواع مرکبات ، فلفل دلمه ای، گوجه فرنگی، خیار و سایر صیفی جات و محصولات گلخانه ای از این دست و محصولاتی مانند کاهو، کلم و … را شسته و در حین عبور از روی نوار نقاله تخلیه و با پاشش دوشی آب، محصول کاملا شسته  و ضد عفونی می شود، بنابراین پس از خروج از وان سوم ، آماده آب کشی و بقیه فرایند تولید و بسته بندی با ماشین آلات بسته بندی می شود. برخی دیگر از مراحل به شرح زیر می باشد:

  • سیستم پمپاژ آب دارای خروجی های متعدد شیر دار می باشد. ضمن اینکه مقدار آب نازل شستشو قابل تنظیم است.
  • دارای تابلو برق کامل و واتر پروف می باشد.
  • دستگاه شستشوی میوه موجب بهینه سازی در مصرف آب در دستگاه می شود. که از این دیدگاه این دستگاه ممتاز شناخته شده است.

قیمت دستگاه شستشو میوه

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه شستشو میوه، سه وان و تک وان به فروشگاه اینترنتی آسرولا مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی عرضه کننده انواع دستگاه های خشک کن و..به سراسر کشور می باشد.

میوه خشک آسرولا

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن ، نوار نقاله ، دستگاه شستشوی سه وان میوه ، اسلایسر صنعتی میوه با شماره‌های ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *