خواص باورنکردنی هلو خشک شده

هلو خشک شده | دستگاه میوه خشک کن | دستگاه اسلایسر میوه | فروشگاه اینترنتی میوه خشک
Rate this post

هلو خشک یکی از انواع میوه خشک عمده های پرطرفدار در ایران می باشد. به همین جهت بر آن شدیم تا در این مقاله به خواص باورنکردنی هلو خشک بپردازیم. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع میوه‌خشک ، هلو خشک شده ، دستگاه های میوه خشک کن و دستگاه اسلایسر میوه با فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا در ارتباط باشید.

خواص هلو خشک شده

میوه در هر حالتی که باشد چه بصورت تازه و چه در نوع خشک شده، برای شما خوب است و فوایدی به همراه دارد. در حالت طبیعی میوه‌خشک شده می تواند یک میان وعده مناسب برای رفع احساس گرسنگی باشد و می توان برای مدت زمان طولانی از آن نگهداری کرد و از همین جهت می تواند جایگزین مناسبی برای میوه تازه در خارج از فصل آن باشد. علیاوه بر فواید میوه‌خشک‌های دیگر، متخصصان عقیده دارند مهم ترین وجه تمایز میوه های خشک شده با میوه های تازه، تبخیر آبی است که حاوی مقادیر قابل توجهی مواد مغذی می باشد.

هرچند میوه‌های خشک شده برای مصرف در شرایط ویژه مانند تغییر فصل یا استفاده در ورزش‌هایی مانند کوهنوردی که امکان حمل وزن زیاد بار وجود ندارد، سودمند است. پزشکان توصیه می ‌کنند که در صورت امکان حداقل روزی ۲ لیوان میوه خرد شده متنوع مصرف نمایند که اگر تازه باشد، بهتر خواهد بود. میوه ها جزو تنها گروه غذایی هستند که تمام ارزش های غذایی را دارا می باشند و سرشار از ویتامین ها، فیبرها و آنتی اکسیدان هایی هستند که برای حفظ شادابی و در امان ماندن از هر گونه بیماری باید آنها را مصرف کنید.

هلو خشک شده | دستگاه میوه خشک کن | دستگاه اسلایسر میوه | فروشگاه اینترنتی میوه خشک

ویتامین و فیبر هلو خشک

هلو خشک شده حاوی ۱۰ ویتامین گوناگون می باشد. یک عدد هلوی بزرگ ۵۷۰ واحد ویتامین A در خود دارد که برای سلامت بینایی بسیار تاثیرگذار است، و ۱۱٫۶ میلی‌گرم ویتامین C، که آنتی‌اکسیدان و سازنده بافت‌های بدن می باشد. میزان کمتری ویتامین K و E دارد که حدود ۶ درصد ارزش روزانه را برحسب رژیم‌غذایی ۲۰۰۰ کالری، تامین می‌ نماید. ویتامین E یک آنتی‌اکسیدان دیگر می باشد، درحالیکه ویتامین K برای توانایی لحته شدن خون در بدن بسیار مهم است.

هلو خشک همچنین منبع خوبی از تیامین، ریبوفلاوین، ویتامین B6، نیاسین، فولات و اسید پانتوتنیک می باشد. یک عدد هلوی بزرگ حدود ۱۷ گرم کربوهیدرات است که ۳ گرم آن فیبر می باشد. فیبر جهت هضم و گوارش خوب غذاها بسیار ضروری است و از بروز یبوست پیشگیری می کند و سلامت کلیه‌ها را تضمین می‌نماید. فیبر همچنین در تنظیم سطح کلسترول بدن نقش بسزایی دارد و به کاهش خطر بروز بیماری‌های قلبی کمک شایانی می‌کند. خانم‌ها باید روزانه به طور متوسط باید ۲۵ گرم و آقایان ۳۸ گرم فیبر مصرف نمایند. هلو خشک به دو صورت فله و بسته بندی موجود می باشد.

میوه‌خشک آسرولا

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن ، نوار نقاله ، چیپس میوه خشک ، دستگاه پوست کن میوه ، اسلایسر صنعتی میوه با شماره‌های  ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *