دستگاه اسلایسر میوه چیست؟

اسلایسر میوه | قیمت و خرید اسلایسر میوه | فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا
Rate this post

یکی از پرکابردترین ماشین آلات در صنایع غذایی، که هم در کارخانه های صنعتی و هم در منازل از آن بسیار استفاده می‌شود دستگاه میوه خشک کن اسلایسر می باشد. دستگاه اسلایسر در صنایع غذایی دارای انواع مختلفی می باشد، که پر کاربرد ترین آن ها دستگاه‌های اسلایسرمیوه است. در این مقاله به دستگاه اسلایسرمیوه می پردازیم. جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه اسلایسر میوه ، دستگاه میوه خشک کن و میوه خشک با فروشگاه اینترنتی آسرولا در ارتباط باشید.

دستگاه اسلایسر میوه

دستگاه اسلایسر میوه یا دستگاه برش میوه یکی از مهم ترین نیازهای هر رستوران، فست فود و صنایع تولید میوه خشک می باشد. به دلیل اینکه اکثر میوه‌ها آبدار هستند، خرد و تکه تکه کردن آنها باید با دقت زیادی صورت گیرد و انواع دستگاه اسلایسر میوه با تیغه‌های مختلف، برای این کار بهترین انتخاب می باشند. قبل از خرید دستگاه اسلایسر میوه باید به ظرفیت اسلایسر، نوع و تعداد تیغه‌ها و قدرت موتور آنها، توجه نمایید.

  • ظرفیت : انواع دستگاه اسلایسر میوه با ظرفیت‌های گوناگون در بازار موجود هستند که کمترین آن اسلایسر میوه 250 کیلویی می باشد. انواع اسلایسر میوه در ظرفیت‌های 400، 700 و 1000 کیلوگرمی نیز وجود دارند.
  • قدرت موتور : دستگاه اسلایسر با کمترین ظرفیت، یک دستگاه اسلایسرمیوه 250 کیلویی است که تک تسمه‌ای می باشد. انواع دستگاه اسلایسر میوه با ظرفیت‌های بیشتر دو تسمه‌ای هستند.
  • تیغه : در حالت عادی هر دستگاه اسلایسرمیوه دارای 4 تیغه است، که دو تیغه برای برش ورقه‌ای، یک تیغه برای خلال کردن و یک تیغه برای رنده کردن در آن تعبیه شده است. برخی از تولید کنندگان دستگاه اسلایسر میوه، بنا به درخواست مشتری تیغه نگین زن نیز به همراه دستگاه قرار می دهند.

نحوه کارکرد دستگاه اسلایسر

زمانی که دفترچه راهنمای دستگاه میوه خشک کن اسلایسر را باز می کنید متوجه می‌شوید، که کار با دستگاه اسلایسر میوه بسیار راحت می باشد. اسلایسر بسیار با نظم عمل می کند و در بیشتر مدل ها انواع متنوعی از تیغه ها در آن وجود دارد. لازم به ذکر است اپراتوری که با اسلایسر کار می کند حتما باید بالای 18 سال سن داشته باشد. بیشتر منتقدان دستگاه اسلایسر گوشت می گویند در مواقعی که با دستگاه کار می کنند گوشت به عقب و جلو حرکت می کند. نکته اساسی این است که هرچه گوشت شما سردتر یا یخ زده‌تر باشد، اسلایسر بسیار راحت‌تر و منظم‌تر عملیات قطعه کردن را انجام می دهد. گوشتی که برای اسلایس شدن استفاده می کنید نباید پخته شده باشد.

نحوه نگهداری از دستگاه اسلایسر میوه

تمیزکردن اسلایسر سخت نیست، ممکن است پس از استفاده از دستگاه در گوشه و کنار آن، گوشت و یا تکه‌های میوه و سبزی چسبیده باشد که حتما در همان روز سعی به رفع آن نمایید. فراموش نکنید برای تمیز کردن می بایست اسلایسر را خاموش و از برق بکشید. می توانید از پاکننده‌ها نیز برای این امر استفاده کنید، البته قبل از این کار به دفتر چه راهنما مراجعه کنید. در بعضی مدل ها نوع ماده شوینده ذکر شده است. ضمن اینکه جهت تمیز کردن دستگاه اسلایسر از دستمال‌های ضدعفونی کننده نیز می توانید استفاده نمایید. حتما خصوصیات و ویژگی های اسلایسر را با دقت بخوانید، دستگاه مدام با رطوبت در تماس است و باید به جنس بدنه اسلایسر بسیار توجه داشته باشید که هرگز دچار زنگ زدگی نشود. بهترین جنس دستگاه اسلایسر، طراحی فولاد ضد زنگ به همراه پوشش محافظ ضد زنگ می باشد.

میوه خشک آسرولا

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن ،هسته گیر ، اسلایسر صنعتی میوه با شماره‌های ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *