آلو شابلون خشک چه خواصی دارد؟

قیمت و خرید آلو شابلون خشک | دستگاه میوه خشک | مجموعه تولید میوه خشک آسرولا
Rate this post

تمامی میوه‌ خشک عمده ها در بیشتر موارد با خاطرات دوران کودکی ما عجین شده است. به ویژه میوه‌های خشکی که طعم ترش مزه ای دارند. یکی از این میوه‌ها آلو شابلون خشک می باشد که به علت طعم منحصر به فرد خود و اندازه‌ای به نسبت بزرگ مثلا به اندازه یک سیب گلاب نسبتا بزرگ و رنگ آن در طیف بنفش تیره تا سیاه متغیر است. این میان وعده و خوراکی خوشمزه را اغلب افراد و به خصوص کودکان دوست دارند. در این مقاله به آلو شابلون خشک ، خواص آن و موارد استفاده آن می پردازیم. برای خرید انواع دستگاه میوه خشک و اطلاع از قیمت آلو شابلون خشک به وبسایت مجموعه تولید میوه خشک آسرولا مراجعه کنید.

آلو شابلون خشک

آلو شابلون یکی از میوه‌های آبداری می باشد که به علت وجود آب زیاد در آن نگهداری سختی دارد. زیرا هرچه رطوبت و آب یک میوه بیشتر باشد، زودتر خراب می‌شود. به همین دلیل این میوه‌ها را بهتر است در مقدار کمی خریداری و پس از مصرف و تمام شدن، دوباره خریداری نمایید یا اینکه حتما هرکدام را در کاغذ یا روزنامه پیچیده و سعی کنید روی هم قرار ندهید. این میوه بومی اروپا و آسیا می باشد و در مناطق مرطوب بهتر رشد می‌کند و شرایط جوی بهتری برای پرورش آن وجود دارد. هر چند در مناطق دیگر نیز می‌توان این میوه را کاشت و برداشت کرد ولی در این مناطق از طعم بهتر و از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است.

خواص آلوشابلون خشک

آلو شابلون دارای بتاکارتن می باشد که بسیار برای چشم مفید است. از سوی دیگر میوه‌هایی که به رنگ قرمز می‌باشند؛ دارای آهن بیشتری نسبت به میوه‌های دیگر هستند. از این میوه خوش طعم می‌توان برای افرادی که گوشت مصرف نمی‌کنند و با کمبود آهن مواجه هستند استفاده شود. به دلیل خواص بیش از اندازه این میوه و اینکه نگهداری آن سخت و دشوار است؛ در گذشته از خشک شده آن نیز استفاده می‌کردند. برخی دیگر از خواص و فواید آلو خشک شابلون به شرح زیر می باشد:

  • استفاده از آلوشابلون خشک برای اسخاصی که از بیماری قلبی رنج می برند مفید است زیرا موجب می‌شود چربی‌های اضافه بدن با اکسیژن واکنش نشان دهد.
  • این میوه خشک عمده فشار خون را متعادل می نماید ولی بهتر است در دوز پایین و در مقدار کم مصرف شود. آلو شابلون خشک باعث جذب و هضم سریع غذا می‌شود و قند موجود در غدا را به راحتی و در زمان کم آزاد می‌کند به همین علت درمان موثری در کنترل قند می‌تواند داشته باشد.
  • آلوشابلون‌خشک از بروز یبوست پیشگیری می‌کند که این کار را به دو حالت انجام می‌دهد؛حالت اول به این شکل می باشد که آلوشابلون خشک به علت فیبر بالایی که دارد با باکتری‌های روده بزرگ واکنش داده و طی عملیاتی حجم مدفوع را زیاد کرده و عضلات روده بزرگ را درگیر خود می‌کند.

برای اطلاع از قیمت آلو شابلون خشک ، دستگاه میوه خشک کن و سایر محصولات مجموعه تولید میوه خشک آسرولا  به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کنید

قیمت و خرید آلو شابلون خشک | دستگاه میوه خشک | مجموعه تولیدی صنعتی آسرولا

موارد مصرف آلو شابلون خشک

آلو شابلون خشک را به صورت ترکیبی با آجیل می‌توان مصرف نمود، ضمن اینکه آن را به تنهایی هم می‌توان استفاده کرد ولی مصرف آن با آجیل‌های گرم، مقداری سردی آن را معتدل می کند و می‌تواند به عنوان مصلح کاربرد داشته باشد. آلوشابلون خشک به عنوان طعم دهنده و چاشنی در انواع خورشت‌ها و سوپ‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن ، آلو شابلون خشک و راه‌اندازی کسب و کار خانگی خود در روزهای کرونا با شماره‌های ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *