کسب و کار خانگی با یک دستگاه میوه خشک کن

کسب و کار خانگی - خواص میوه خشک - مجموعه تولیدی صنعتی آسرولا
Rate this post

با مشاهده افزایش چشمگیر راه‌اندازی کسب و کار های خانگی پس از مواجهه مردم جهان با شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، مجموعه تولیدی صنعتی آسرولا تصمیم دارد تا درباره خواص میوه خشک و چگونگی راه اندازی کسب و کار خودتان با یک دستگاه میوه خشک کن و سرمایه‌ای نه چندان زیاد اطلاع‌رسانی کند.

چطور می‌توانیم کسب و کار خانگی خود را داشته باشیم؟

در سال‌های اخیر داشتن کسب و کار خانگی طرفداران به مراتب بیشتری را نسبت به گذشته پیدا کرده است. سابق بر این اکثر مردم کارهای خارج از منزل را بیشتر می‌پسندیدند، اما چند سالی است که با افزایش آگاهی نسبت به طیف گسترده شغل‌های خانگی، امکان دنبال کردن علایق و کسب درآمد از آنها، و همچنین راحتی حضور در منزل موجب شده تا بسیاری از مردم به راه‌اندازی کسب و کار خانگی خودشان روی آورند.

افزایش شغل های خانگی

اما می‌توان به جرأت گفت که افزایش شگفت‌انگیز شغل‌های خانگی در سراسر جهان از سال گذشته و با شیوع بیماری کرونا کاملا احساس شد! چرا که درصد بسیار بالایی از مردم با توجه به علایق، استعدادها، سرمایه و توانایی‌های خود به کارهایی در حوزه وب، فضای مجازی، آموزش آنلاین تخصص‌های خود، کسب درآمد از هنرهایی مانند طراحی و حتی مربی‌گری به‌‌ صورت آنلاین و ساخت و فروش کارهای هنری و صنایع دستی پرداختند.

این موضوع شاید تنها تأثیر مثبت شیوع بیماری کرونا برای جامع بود؛ بسیاری از مردم دریافتند که درصورت نبودن کار می‌توانند با تکیه بر خود و خلاقیتشان کسب و کار خانگی خود را داشته باشند.

ما هم در مجموعه تولیدی صنعتی آسرولا برای دوستانی که در فکر راه اندازی شغلی برای خود هستند اما هنوز نمی‌دانند چه کنند یا درحال بررسی گزینه‌های موجود هستند، پیشنهاد جذابی داریم.

از خواص میوه خشک نهایت استفاده را ببرید!

میوه در تمام حالت‌های خود اعم از طبیعی، خشک و د برخی موارد پخته یا به حال ترشی درآمده باشد برای ما مفید است.

میوه‌ها جزو تنها گروه غذایی هستند که تمام ارزش های غذایی را دارا هستند و سرشار از ویتامین‌ها، فیبرها و آنتی اکسیدان‌ها هستند که برای حفظ شادابی و در امان ماندن از هر گونه بیماری باید آنها را مصرف کنیم.

برای مثال به چند مورد اشاره خواهیم کرد:

  • هلو خشک سرشار از فیبر ست و مصرف حدود نصف فنجان هلو خشک ۷ گرم فیبر، تقریبا ۳۰ درصد از نیاز روزانه ما به ویتامین A، و مقدار اندکی مواد معدنی نظیر مس و پتاسیم بدن ما را تأمین می‌کند. هلو بهترین میوه برای سلامت دستگاه گوارش و درمان یبوست است.
  • سیب خشک به دلیل داشتن کربوهیدرات کمتر می‌تواند یک میان‌وعده کم کالری برای ما باشد.
  • برگه زردآلو غنی از پتاسیم است و می‌تواند از افزایش بیش از حد سدیم در خون و در نتیجه ابتل به بیماری‌های فشار خون، کلسترول بالا و حتی قند خون پیشگیری کند.
  • آلو خشک سرشار از آهن است که باعث تنیم متابولیسم بدن و افزایش تولید گلبول‌های قرمز در بدن می‌شود.
  • انجیر خشک منبع بسیار غنی اسید فولیک بوده و برای پیشگیری از تولد نوزادان ناقص به زنان باردار شدیدا توصیه می‌شود.

با یک میوه خشک کن خانگی استارت کارتان را بزنید

همانطور که گفتیم به راحتی می‌توانید با خرید یک دستگاه میوه خشک کن خانگی و تهیه مقدار مناسب میوه و شکر و نمک با توجه به سرمایه‌تان کسب و کار خانگی خود را آغاز کرده و در آینده نزدیک به درآمد برسید.

مجموعه تولیدی صنعتی تولیدی ، پخش و صادرات میوه‌های خشک آسرولا سال‌هاست که در زمینه عرضه و فروش انواع دستگاه‌های مرتبط به این شغل از جمله دستگاه میوه خشک کن نیز می‌پردازد.

دستگاه‌های موجود در این شرکت دارای کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسب، آموزش رایگان و پشتیبانی، مجوز بهداشتی و لیبل اختصاصی هستند.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید اطلاع از قیمت‌ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن و راه‌اندازی کسب و کار خانگی خودبا شماره‌های ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971  تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

جهت خرید نارگیل خشک و میوه خشک شده در تهران و کرج و دستگاه میوه خشک کن و دستگاه اسلایسر میوه  ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *