دستگاه میوه خشک کن برقی

انواع دستگاه میوه خشک کن برقی در اشکال مختلفی اعم از بیضی، مستطیلی، گرد و … تولید می‌شوند. نکته قابل توجه در خصوص این دستگاه‌های میوه خشک کن، ابعاد کوچک آن‌هاست، همین امر هم سبب شده تا المنت کوچکتری در دستگاه قرار گیرد و میزان برق مصرفی آن‌ها تا حد زیادی، کاهش یابد.

دستگاه میوه خشک کن گازی

یکی از انواع دستگاه‌های میوه خشک کن، میوه خشک کن‌های گازی هستند که انرژی مورد نیاز آن‌ها از طریق گاز، تأمین می‌شود. یکی از ویژگی‌های بارز دستگاه‌های میوه خشک کن گازی، مصرف سوخت پایین در ابعاد بزرگ است که در کسب و کار خانگی و کارگاهی کاملا مقرون به صرفه می باشد.

نکته قابل توجه در خصوص انواع دستگاه میوه خشک کن گازی و برقی این است که از هر دو می‌توان به عنوان میوه خشک کن خانگی استفاده نمود. همچنین به دلیل اینکه منبع گرمایش در هر دومدل برقی و گازی با قسمتی که محصول قرار می گیرد جداگانه  می باشد کیفیت محصول خشک شده در هر دو مدل یکسان می باشد.

دستگاه میوه خشک کن صنعتی

اگر با هدف کسب درآمد با میوه خشک کن، قصد خرید آن را دارید باید بگوییم که بهترین گزینه برای شما، دستگاه میوه خشک کن صنعتی است. با استفاده از دستگاه میوه خشک کن صنعتی، شما قادر خواهید بود حجم زیادی از میوه و سبزیجات خشک، تولید نمایید.

قیمت دستگاه میوه خشک کن

قیمت انواع دستگاه میوه خشک کن، بسته به عوامل مختلف، متفاوت است. به طور کلی انواع دستگاه‌های میوه خشک کن در یکی از دو دسته جریان افقی و جریان عمودی، قرار می‌گیرند که هر کدام از آن‌ها، عملکرد و همچنین قیمت متفاوتی با دیگری دارند. از جمله فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت میوه خشک کن می‌توان به توزیع و گردش گرما، گنجایش، کاربری آسان، صدای دستگاه، توان مصرفی و گستره دمایی، اشاره نمود.

نکات مهم جهت خرید دستگاه خشک کن میوه

یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید دستگاه خشک کن میوه به آن توجه نمایید، ظرفیت و اندازه دستگاه می‌باشد که کاملاً به میزان استفاده شما از دستگاه، بستگی دارد.

همچنین اگر قصد خرید دستگاه میوه خشک کن دارید، به هنگام خرید به تعداد سینی‌های دستگاه، توجه داشته باشد. لازم به ذکر است که تعداد سینی‌های دستگاه، بسته به اندازه آن، متفاوت است.

یکی دیگر از نکات مهم جهت خرید دستگاه میوه خشک کن، توجه به سوخت مصرفی آن‌هاست؛ به طور کلی سه نوع دستگاه میوه خشک کن برقی، گازی و گازوئیلی در بازار موجود است.

یک نکته مهم بعد از خرید دستگاه و تولید میوه خشک، جهت افزایش میزان فروش و بالاتر بردن جذابیت محصول نهایی استفاده از دستگاه دوخت پلاستیک و تجهیزات بسته بندی است.

 خشک‌کردن میوه با دستگاه میوه خشک کن

در این روش نیز مانند سایر روش‌ها ابتدا میوه ها را خوب شستشو می دهیم تا تمیز شوند؛ سپس آن‌ها را برش می‌زنیم. دمای دستگاه خشک‌کن را روی ۵۷ درجه سانتی پایه تنظیم کرده و میوه‌های برش داده ‌شده را داخل دستگاه می‌چینیم. مدت‌زمان ماندن میوه‌ها در دستگاه ۲۴ تا ۴۸ ساعت می‌باشد. برای جلوگیری از خشک شدن بیش‌از اندازه میوه‌ها هر 4 ساعت یک‌بار آن‌ها را زیرورو می‌کنیم.

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن آسرولا میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید و کسب درآمد با دستگاه خشک کن داشته باشید.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن و انواع میوه خشک و دستگاه اسلایسر میوه در کرج و تهران با شماره‌های ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل کنید. تماس‌های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.