پک ویژه شب یلدا

خوراکی شب یلدا | میوه خشک | میز کار | میوه خشک کن | میوه خشک آسرولا
Rate this post

یکی از قدیمی ترین جشن های ایرانی ها جشن شب یلدا می‌باشد. این جشن جذاب به علت بلندترین شب سال و پایان پاییز و سر آغاز زمستان برگزار می‌شود، در این شب به افراد کوچک خانواده به دیدار بزرگترهای فامیل می روند، دور هم جمع می‌شوند و ضمن صرف شام و خوردن میوه و تنقلات، تا دیر وقت به گفتگوهای صمیمانه می‌پردازند. در این مطلب به خوراکی های شب یلدا و تنقلات موجود در این شب طولانی اشاره خواهیم کرد. برای اطلاع از قیمت انواع میوه‌خشک و دستگاه هسته گیر ، میز کار و دستگاه میوه خشک کن با ما تماس حاصل نمایید ضمن اینکه این مجموعه پک های ویژه ای برای شب یلدا برای شما آماده کرده است که شامل میوه خشک های خوشمزه و با کیفیت می‌باشد پس ما را در مجوعه آسرولا همراهی کنید.

خوراکی های شب یلدا

به رسم و رسوم هر شهر متفاوت است وچیدمان سفره شب یلدای هر استان و هر نقطه از کشور مختلف می‌باشد، اما از خوراکی های رایج این شب به هندوانه ، انار و میوه‌خشک می‌توان اشاره کرد. اما خوراکی های سفره شب یلدا به طور کلی عبارت اند از : سیب قرمز، لبو و مابقی میوه های فصل، آجیل (انواع تخمه، مغز بادام، گردو، فندق، پسته و … )، میوه های خشک (انجیر ، برگه هلو، مویز، کشمش و …) ، نقل، سنجد، گندمک یا گندم برشته، شاهدانه ، نخود برشته و برنجک ، انواع شیرینی و دسرهای مختلف از تنقلات موجود در این شب طولانی می‌باشد.

تولید میوه خشک آسرولا

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه میوه‌ خشک کن و اسلایسر با کارشناسان آسرولا تماس بگیرید تا از مشخصات دقیق دستگاه ‌های میوه‌خشک کن و دستگاه هسته گیر مطلع شوید و آنلاین خرید کنید.

قیمت و خرید میوه‌ خشک شده آسرولا و دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه در تهران و کرج

می توانید با سفارش دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر میوه آسرولا انواع میوه ها را‌ به صورت کاملا بهداشتی و سالم خشک کنید. شما عزیزان می‌ توانید برای اطلاع از قیمت ها و اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن و خرید انواع میوه خشک و دستگاه اسلایسر میوه در تهران و کرج با شماره‌ های ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 در فروشگاه اینترنتی میوه خشک آسرولا تماس حاصل نمایید. تماس‌ های شما در تمامی روزهای کاری هفته پاسخ داده می‌شوند.

جهت خرید میوه خشک شده در تهران و کرج و دستگاه میوه خشک کن و میز کار میوه  ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *