دستگاه پوست کن میوه صنعتی

این مقاله به مشخصات انواع دستگاه پوست کن میپردازد.برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه پوست کن میوه و اسلایسر با شرکت میوه خشک آسرولا تماس بگیرید
Rate this post

ما در این مقاله به ویژگی، انواع و مشخصات دستگاه پوست کن پرداخته‌ایم. برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه پوست کن میوه و اسلایسر با شرکت میوه خشک آسرولا  تماس حاصل نمایید و یا ما را در سایت آسرولا همراهی کنید.

پوست کن میوه و ویژگی آن

پوست کن میوه دستگاهی نیمه صنعتی است که کشور اسپانیا تولید کننده آن است. این پوست کن قادر به گرفتن پوست انواع و اقسام میوه و صیفی جات از جمله  گوجه فرنگی، سیب زمینی، پرتقال، کیوی و گلابی است. از آن می‌توان در هتل ها و آبمیوه فروشی ها استفاده نمود.

این دستگاه خشک کن میوه کوچک و کم حجم، فقط ۲ کیلوگرم وزن داشته و جریان مصرفی آن برق تک فاز است. هنگام فعالیت میزان استفاده آن از نیروی برق، به ۲۴ وات خواهد رسید. ابعاد این دستگاه چندان بزرگ نبوده و ۲۲×۱۶.۳×۲۵ سانتی‌متر اندازه دارد. پوست کن میوه پلاماتیک (Pelamatic) در هر دقیقه می‌تواند، ۴ عدد میوه را پوست کند. نمایندگی رسمی این محصول اسپانیایی را در ایران، شرکت براکس بر عهده داشته و همچنین خدمات پس از فروش آن را نیز عهده دار است.

انواع دستگاه‌پوست‌کن میوه صنعتی

دستگاه میوه پوست کن صنعتی با توجه به نوع محصول، انواع متفاوتی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

دستگاه‌پوست‌کن سیب زمینی و پیاز

پوست کندن سیب زمینی و پیاز یکی از دشوارترین کارها بوده و البته با پوست هم نمی‌توان از آن‌ها استفاده نمود.

دستگاه‌های پوست کن سیب زمینی اتوماتیک و بسیار حرفه‌ای طراحی شدند که به خوبی می‌توانند پوست سیب زمینی و پیاز را جدا کنند.

این نوع دستگاه ها با استفاده از تیغه‌های بسیار تیز و قدرتمند، توسط لرزش پوست آن‌ها را به شکل کامل جدا می‌کنند.

همچنین دستگاه های پوست کن سیب زمینی با قابلیت ریز و خلال کردن در بازار موجود هستند که پس از پوست کردن می‌توانند به سرعت، عمل خلال کردن را هم انجام دهند.

پوست‌کن گردو

دستگاه پوست‌کن گردو و سایر میوه‌هایی که دارای پوست سخت هستند، از سیستم ضربه و لرزش برای شکستن پوسته این میوه ها استفاده خواهد شد.

 معمولا میوه‌هایی همچون گردو و بادام، پوسته سخت و مغز نرم داشته و نمی‌توان با له کردن و یا فشار زیاد به محصول مناسبی دست یافت.

 به همین منظور باید حتما از دستگاه پوست کن گردو با قدرت مناسب استفاده نمود. دستگاه های پوست کن گردو به طور دقیق و کامل پوست را از مغز جدا خواهند کرد.

ویژگی‌پوست‌کن

بدنه دستگاه ساختار ساده‌ای دارد. دو درفش، که فضای خالی قرار گرفتن میوه بینشان، آن‌ها را از هم جدا کرده که همانند دو شاخه از بدنه دستگاه بیرون زده‌اند. شاخه بالایی متحرک بوده و شاخه پایینی ثابت می‌باشد. دکمه‌ها در انتهای بالایی دستگاه طراحی شده‌اند. شاخه بالایی یک درفش داشته و شاخه پایینی سه درفش کنار هم دارد تا باعث پایدار شدن میوه به هنگام پوست کندن شود. تیغه‌ای هم که عهده دار پوست کندن است، در کنار دو شاخه درفش دار قرار گرفته و متحرک می‌باشد تا در زوایای انواع میوه‌ها حرکت کرده و پوست گرفتن را کامل و به درستی انجام دهد.

این دستگاه قابلیت این را دارد که در هر دقیقه ۴ میوه را پوست بکند. ابعاد و اندازه‌های این دستگاه ساخت کشور ماتادورها، ۲۲×۱۶.۳×۲۵ سانتی‌متر است. حجم آن همانند، وزن آن نیز کم می‌باشد. دستگاه پوست کن میوه فقط ۲ کیلوگرم وزن دارد. منبع تغذیه این پوست کن نیمه صنعتی پلاماتیک همان برق شهری بوده که ولتاژ ۲۳۰ تا ۲۴۰ ولت دارد و تک فاز محسوب می‌شود. میزان برق مصرفی پوست گیر OPP-001 معادل ۲۴ وات بوده و کم مصرف می‌باشد.

میوه خشک آسرولا

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره خرید دستگاه میوه خشک کن و اسلایسر با کارشناسان آسرولا تماس بگیرید تا از مشخصات دقیق دستگاه‌های میوه‌خشک کن و اسلایسر  مطلع شوید و آنلاین خرید کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه پوست کن میوه و اسلایسر با شماره ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971 تماس حاصل نمایید و یا ما را در آسرولا همراهی کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *