انواع دستگاه اسلایسر

اسلایسر | اسلایسر میوه | قیمت اسلایسر | میز کار | میوه خشک آسرولا
Rate this post

انواع دستگاه های اسلایسر در شرکت صنعتی و نیمه صنعتی جهت ورقه کردن و خرد کردن انواع مواد مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله به انواع دستگاه اسلایسر می‌پردازیم. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت انواع اسلایسر ،میوه خشک و دستگاه هسته گیر ، میز کار و دستگاه میوه خشک کن با ما تماس حاصل نمایید و یا ما را در آسرولا همراهی کنید.

 دستگاه اسلایسر

یکی از نخستین مراحل تهیه غذا، چیپس، سالاد، میوه خشک و غیره برش و خرد کردن مواد اولیه آن می‌باشد.زمانی که مواد اولیه مورد استفاده آشپزی آماده باشد این عمل به لذت بخش ترین کار دنی تبدیل می‌شود. یکی از علت هایی که بازار مصرف میوه ها و صیفی جات حلقه شده و خرد شده آماده را گسترش می دهد سرعت انجام دادن این کار می باشد زیرا در مواردی که ظرفیت افزایش پیدا کند استفاده از روش های دستی بسیار دشوار می‌باشد.

علاوه بر موارد گفته شده یکی از دستگاه خشک کن میوه که می توان با هزینه نمودن برای ایجاد مشاغل خانگی در زمینه صنایع مواد غذایی معرفی نمود همین دستگاه خرد کن یا اسلایسر است زیرا در جوامع امروزی به علت مشغله کاری زیاد، افراد تمایل بیشتری به مواد اولیه و یا میوه خشک و مواد خرد شده پیدا کرده اند.

انواع دستگاه‌اسلایسر

طراحی و ساخت اسلایسر در مدل ها، ابعاد و انواع متفاوت موجب شده است که به آسانی بتوان موادی که نیاز به برش دارد را در اشکال مختلف نگینی، خلالی و ورقه ای در سایز و اندازه دلخواه انجام داد.

انواع دستگاه اسلایسر علاوه بر آشپزخانه های خانگی جایگاه خاصی در آشپزخانه های بزرگ و صنعتی، کارخانجات تولید چیپس، کارگاه های تولید میوه خشک دارند که با برش مناسب محصولی با کیفیت بالا تحویل می دهند. انواع مدل این وسیله به شرح زیر می‌باشد:

اسلایسر دستی

دستگاه میوه خشک کن اسلایسر دستی مناسب برای برش دقیق و منظم به مدل های مختلف بدون له کردن مواد مورد نظر می‌باشد. به طور معمول برای خرد کردن گوجه فرنگی، سیب زمینی، میوه ها و … در مقدارهای کم و قابل استفاده در کارگاه های کوچک و رستوران ها می باشد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید اسلایسر به مجموعه آسرولا مراجعه کنید.

اسلایسر صنعتی

اسلایسر صنعتی برای ظرفیت های بالا و با توجه به نیاز افراد ساخته می شوند که به طور متوسط در کارخانجات و کارگاه های بزرگ از این مدل دستگاه ها استفاده می شود  تا برشی تمیز و یک اندازه داشته باشند.

اسلایسر میوه

اسلایسر میوه دستگاهی مناسب برای برش دادن میوه ها و صیفی جات مختلف به صورت ورقه ای و حلقه ای و… می باشد. بنابراین برای افرادی که قصد راه اندازی خط تولید چیپس یا میوه های خشک را دارند داشتن یک اسلایسر میوه برای راه اندازی کار آن ها و سرعت بخشیدن به عملیات تولید ضروری حائز اهمیت می باشد.

یکی از کاربردهای اصلی انواع دستگاه اسلایسرمیوه، شرکت های تولید انواع میوه خشک می باشند. زیرا میوه ها پیش از خشک شدن و پس از مرحله شستشو و پوست کنی باید به شکل ورقه ورقه و با ضخامت های کم برش داده شوند تا عمل خشک شدن به راحتی و با کیفیت و مرغوبیت بالا انجام پذیرد.

 تولید میوه خشک آسرولا

همین حالا برای مشاوره تخصصی رایگان درباره دستگاه های میوه‌ خشک کن ،اسلایسر  و میز کار با کارشناسان آسرولا تماس بگیرید تا از مشخصات دقیق دستگاه ‌های میوه خشک کن و دستگاه هسته گیر مطلع شوید و آنلاین خرید کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت ، انواع اسلایسر ، دستگاه هسته گیر ، میز کار و دستگاه میوه خشک کن با شماره  ۰۹۳۰۰۸۶۴۰۴۵ و 02146849971  تماس حاصل نمایید و یا ما را در آسرولا همراهی کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *